שיווק ופרסום

ארטימדיה בקמפיין טלוויזיוני: לתעדף פרסום באתרים ישראלים

ארטימדיה מעלה הילוך: השיקה קמפיין בערוצים המסחריים הקורא למפרסמים ולחברות מקומיים להעדיף פרסום באתרי תוכן ישראלים על מנת לתמוך בכלכלה המקומית
עינת שחק |  4
גל תורג'מן. ארטימדיה (צילום יחצ)
כשבועיים לאחר השקת קמפיין דיגיטלי הקורא למפרסמים להעדיף פרסום באתרים ישראלים, אמש (יום ב'), עלתה ארטימדיה, המשווקת פרסום באתרים המקומיים, עם קמפיין טלוויזיוני בנושא בערוצים המסחריים ובשיתוף אתרים מקומיים.
המסר העיקרי העולה ממנו הוא שיש להעדיף פרסום בישראל, על מנת לשמור על הכלכלה המקומית לאור המשבר בו מצויים גופי התקשורת בשל הירידה בפרסום. 
קריאה זו שונה מהפנייה למפרסמים בקמפיין הדיגיטלי, בה נטען כי בעוד שבפלטפורמות הדיגיטליות גוגל ופייסבוק משתולל פייק ניוז על הקורונה, האתרים הישראליים לוקחים אחריות על המידע המתפרסם בשטחם.
"אנחנו נמצאים בסיטואציה בה המשק כמעט משותק ואנחנו עדים לחצי מיליון מפוטרים, הרבה עסקים בקשיים. בצד זאת, אתרי התוכן וערוצי הטלוויזיה לא מפסיקים לעבוד - אלא עובדים יותר עכשיו, כי הצריכה באתרים המקומיים גדלה בצורה דרמטית. הם צריכים לספק את החדשות האלה או את מקור הבידור הזה" אמר לפני מספר ימים ל"אייס" גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה.
"מנגד, מפרסמים עדיין הולכים לפלטפורמות בינלאומיות כמו גוגל ופייסבוק", הוא הוסיף. "לעניות דעתי מפרסמים צריכים, בטח בתקופה הזאת להעדיף את הפלטפורמות המקומיות ולהעדיף את תעשיית התוכן המקומית. בסוף כשכואב לנו, וכשאנחנו רוצים מידע אמין אנחנו נכנסים לאתרים המקומיים ולערוצי הטלוויזיה בעברית".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    האמת שאלפי ישראלים מרוויחים אם מפרסמים דווקא בגוגל
    אריק 06/2020/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש אלפי אתרים שיש להם פרסומות של גוגל באתר. כך שהרבה יותר חכם לפרסם בגוגל ולא בארטמדיה
    סגור
  • 3.
    הציניות של תורג'י
    עדי כהן 04/2020/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פשוט בושה שהאיש הזה עדיין עובד בתעשייה. לפחות שיתחנן בצורה חכמה, כל ניסיון שלו רק מרחיק מפרסמים מהאתרים המקומיים ומבהיר כמה החברה הזאת חייבת להסגר ומהר.
    סגור
  • 2.
    דווקא נפרסם בפלטפורמות בינלאומיות, ושאתרי הנפל יפלו! (ל"ת)
    פרסומאי 04/2020/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    ככה לא בונים עסק....
    ויקטורי 03/2020/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין טעם להתחנן . מפרסמים מבינים שפלטפורמות חכמות ( פייסבוק, גוגל) המאפשרות הגעה מדוייקת לקהל היעד , בזמן הנכון, עם המסר הנכון - זו האופציה היחידה. כל השאר זה ביזבוז כסף
    סגור