שיווק ופרסום

קמפיין אמריקאי: האם בקרוב נואשם ברצח אם נצא מהבית?

קמפיין ייחודי לעידוד ריחוק חברתי עלה במדינת אורגון שבארצות הברית, בתיאום עם משרד המושלת. "תיזהרו לא לרצוח אף אחד" הוא אחד הסלוגנים שמריצים אותו. "הישארו בבית עבור כל מי שחייב להיות בחוץ", מזהירים שם
בועז גולדברג | 
מתוך קמפיין לעידוד התרחקות חברתית, אורגון, ארה"ב (צילום Wieden + Kennedy Portland)
בימים האחרונים עלה בעיר פורטלנד שבמדינת אורגון בארה"ב, השוכנת בחוף המערבי, קמפיין לעידוד ריחוק חברתי שמשתמש בשפה של זירת רצח. בתיאום עם משרד המושלת, קייט בראון, העיר הוצפה בסדרה של פוסטרים, פוסטים חברתיים, תמונות, ממים וסרטונים המעודדים את התושבים להישאר בבית. אחד הסלוגנים שנבחרו הוא: "אל תרצחו מישהו בטעות", וכסלוגן משני, קצת בדומה לנו, אזרחי אורגון קיבלו את: "להישאר בבית. להציל חיים".
לפני שנכנסה המדינה להסגר, המושלת בראון ספגה אש מראשי ערים באורגון על ההתמודדות הראשונית שלה עם המשבר. הגישה של הקמפיין הנ"ל משקפת את המציאות החריפה של המצב, כשעיריות נאבקות "לשטח את העקומה", כמו אצלנו, על מנת שאלפי אזרחים לא יתפסו את המחלה בבת אחת ויציפו את מערכות בתי החולים.
"השקנו את הקמפיין הזה בתיאום עם המושלת מכיוון שאיננו רוצים להביט לאחור ולהגיד 'הלוואי שהיינו עושים יותר'", מסרו מנהלי הקריאייטיב. "קמפיין זה מספק בהירות לגבי המשמעות של השהות בבית - ואיך לכולנו יש תפקיד לסייע לקהילה שלנו".
"כפי שהמודלים שפורסמו לאחרונה הראו", מסר פטריק אלן, מנהל רשות הבריאות באורגון, "אנו יודעים שאם אורגונים ימשיכו עם הריחוק החברתי, אנו יכולים לתת למערכת הבריאות שלנו זמן להתכונן ולעמוד באיום החמור שמציבה הקורונה. "חשוב שהאורגונים יישארו ערניים במהלך המשבר הזה, וימשיכו - עבור כל מי שחייב להיות בחוץ בשבילם – פשוט להישאר בבית". כמו באורגון הרחוקה, כך גם אצלנו: סטיי הום. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה