שיווק ופרסום

מיומנה של רוקחת בצל הקורונה: איך אנחנו נראים מעבר לדלפק?

מתברר שלניקי גולדשטיין יש אחות, ולא סתם אחות: חגית גולדשטיין כהן היא רוקחת ללא פילטרים, המתארת בוידאו קומי שעלה בהשתתפות הסתדרות הרוקחים, את שגרת היומיום של מי שנמצאים בחזית המאבק בימי קורונה 
בועז גולדברג |  1
הסתדרות הרוקחים (צילום הסתדרות הרוקחים)
אלפי רוקחים גיבורים נמצאים בימים אלה בחזית המאבק ביצור קטן ובלתי נראה. הנגיף שהתפרץ לחיינו ושיבש את שגרת יומנו כמעט לחלוטין, מציב בפני ציבור הרוקחים אתגר לא פשוט: הם נדרשים לתת מענה פסיכולוגי לקהל לקוחות היסטרי, לשמור על מינון כניסות לבית המרקחת על פי הוראות משרד הבריאות, לתת מענה לשאלות שלא תמיד יש עליהן תשובות, או סתם לנהל דיאלוג, לעתים הזוי ביותר, עם הלקוחות.
הרוקחים נוטלים סיכון יומיומי על עצמם, ולפעמים הדבר היחידי שיכול להקל קצת על האווירה הכבדה הוא ההומור. הסרטון, אשר נוצר ביוזמת בן חורין אלכסנדרוביץ', מפרט בצורה קומית איך נראים ימי העבודה של הרוקחים הפזורים בישראל בימי הקורונה.
מככבת בו חגית גולדשטיין כהן, אחותו של השחקן והקומיקאי ניקי גולדשטיין, רוקחת בהסתדרות הרוקחים עם ותק של 23 שנים. אתם תהיתם, כך אנחנו נראים מהצד השני:  
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פתח תקוה
    רחלי אורן 04/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני קומקאים במשפחה זה נפלא.שנפגשים כנראה שזה אחלה .היתה הפתעה שלניקי יש אחות .אני מכירה את ניקי די מקרוב ואף פעם לדאבוני לא ידעתי עד היום שיש לניקי יש אחות כזאת חמודה.יפה מוכשרת ומצחיקה.שמחתי לראות ולהיר אותך מקרוב.חג שמח.
    סגור