שיווק ופרסום

איגוד הבנקים: מצאנו פתרון חדש לצמצום הגעה לסניפים

בצל המשבר והגבלות התנועה, הבנקים יאתרו את כל הלקוחות הזכאים לקצבת זקנה מביטוח לאומי שאינם מחזיקים כיום בכרטיס חיוב בנקאי - ולכן פוקדים בשגרה את סניפי הבנקים - וישלחו להם כרטיסים בנקאיים באופן מיידי
מערכת אייס | 
כרטיסי אשראי (צילום Pixabay)
כחלק מהיערכות המערכת הבנקאית לסייע לאוכלוסיות שונות להתמודד עם השלכות מגפת הקורונה, גיבשו הבנקים, בהנחיית הפיקוח על הבנקים, פתרון שנועד לסייע ללקוחות המבוגרים שנסמכים על קצבאות הביטוח הלאומי. במסגרתו, מקבלי קצבאות מביטוח לאומי שאין בבעלותם כרטיס בנקאי, יקבלו בקרוב כרטיסים בנקאיים לביתם כדי לצמצם את הצורך לצאת מהבית.
על פי הודעת איגוד הבנקים, "הבנקים יאתרו את כל הלקוחות הזכאים לקצבת זקנה מביטוח לאומי, שאינם מחזיקים כיום בכרטיס חיוב בנקאי, ולפיכך פוקדים בשגרה את סניפי הבנקים, וישלחו להם כרטיסים בנקאיים באופן מיידי". הרעיון הוא שאלה יוכלו לשמש אותם הן לצורך הוצאת מזומנים ממכשירים אוטומטיים, והן לצורך ביצוע תשלומים בחנויות השונות. 
בנק לאומי כבר הקדים ומסר כי איתר את לקוחותיו מגיל 62 ומעלה שאין להם כרטיסי אשראי מכל סוג, על-מנת להעביר להם כרטיסי דביט. נציין כי למרות הסגירה לשירות פרונטלי של רוב סניפי הבנקים, עדיין ישנם סניפים שבהם ניתן לתאם פגישה עם בנקאי.

הכתבות החמות

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה