שיווק ופרסום

שידורים חיים מגן ילדים בת"א: סמסונג ישראל ביוזמה חדשה

לאורך השבוע יתקיימו שידורים חיים מ"הגן של הדר" עבור הילדים וההורים הנמצאים בביתם. השידור יחל בשעה 10:00 ויועבר בערוצי היוטיוב והפייסבוק של סמסונג ישראל. במקביל, בספיטבול, פלטפורמת אונליין המחברת בין מורים ותלמידים, מדווחים על עלייה של 800%
בועז גולדברג |  1
samsung galaxy s20 ultra (צילום יח"צ)
חברת סמסונג ישראל יוצאת במהלך, ו"מחזירה את הגן לילדים שנמצאים בבית". החל מיום ראשון הקרוב ועד יום חמישי, בכל יום בשעה 10:00 יתקיימו שידורים חיים מ"הגן של הדר" בעמודי הפייסבוק והיוטיוב של סמסונג ישראל, כאשר אלו יצולמו Live באמצעות ה- Galaxy S20 Ultra. 
המהלך מגיע מתוך הצורך העולה בימים שבהם משפחות רבות נמצאות ימים שלמים בבית, וגם לאור הגעגוע של הילדים לשגרת הגן. באמצעות סוכנות הקריאייטיב AVIRA (אווירה), פנתה סמסונג ישראל לגננת הדר אשד מתל אביב עם הרעיון והיא מצידה מייד התגייסה.
הגננת הדר אשד (35) מתל אביב, בוגרת לימודי חינוך מיוחד לגיל הרך בסמינר הקיבוצים ומכללת עידן ההורות של מכללת תל חי, משמשת כגננת כבר 9 שנים. בנוסף היא מדריכת הורים, יועצת שינה ומלווה התפתחותית בשיטת האינטליגנציה הרגשית.
השידורים מותאמים לילדים בגילאי 1.5 עד 4. במסגרת הגן יועברו תכנים חינוכיים שיסבירו לילדים את חשיבות ההיגיינה האישית, חשיבות שמירה על הבריאות בתקופה זו, לימודים אודות חג הפסח ועוד. כמו כן ההורים יוכלו להגיב בזמן אמת והדר הגננת תענה על השאלות לילדים. במידה ויהיו ילדים החוגגים יום הולדת בימים אלו, סמסונג והגננת יוכלו לשמח אותם בשידור חי. ההורים והילדים יוכלו לצפות בשידורים החיים דרך כל מכשיר: סמארטפון, טאבלט, מחשב; וכמובן להתחבר דרך הטלוויזיה החכמה (באמצעות כניסה לערוץ היוטיוב Samsung Israel). המהלך ילווה בהאשטג StayingHomeTogether#.
"אנחנו מזמינים את כל ההורים והילדים שנמצאים בביתם להצטרף אלינו לכ-40 דק' של כיף ושבירת שגרה", מסר רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג ישראל. הדר אשד, גננת "הגן של הדר", סיכמה: "תמיד אהבתי ילדים וגם את הבמה. בתיכון למדתי במגמת תיאטרון, ובתור גננת מצאתי את השילוב המושלם, כך שמבחינתי כל יום הוא הצגה. העיקר שהילדים ירגישו מעט שיגרה בתוך תקופה מטורפת שכזאת". 
עלייה של 800% בפלטפורמת אונליין המחברת בין מורים ותלמידים
בשבועות האחרונים מוסדות חינוך ברחבי העולם, סוגרים שערים ושולחים את הסטודנטים הביתה עד להודעה חדשה. כדי למזער נזקים, מציעים לתלמידים להתחבר למערכות למידה מרחוק. בישראל, על רקע הנחיות משרד הבריאות, מה שעד לאחרונה נחשב לשיטת הלימוד של העתיד הפך בין-רגע לצו השעה ולדרך להתמודד עם מציאות שאיש לא צפה: ספיטבול, פלטפורמת אונליין המחברת בין מורים ותלמידים, פועלת בימים אלו במתכונת מוגברת. 
החברה מציעה לתלמידים שיעור ניסיון מקוון במתנה בכל תחום בו יבחרו, וכמו כן מציעה למורים כלים לפתיחה, ניהול ושיווק של עסק מצליח מהבית. בספיטבול מדווחים כי בשלושת הימים האחרונים 100 מורים חדשים נרשמו לפלטפורמה, עלייה של 800% בקצב ההצטרפות לשירות. 
עידן אפלבוים, מנכ"ל ומייסד ספיטבול הישראלית, מספר כי ההתעוררות בשוק העולמי מורגשת גם כאן. "גם בתקופה הנוכחית יש תוכנית לימודים שנתית ובסיומה מבחנים. גם אם יחליטו לבטל בגרויות, ימצאו דרך אחרת לתת ציונים. נכון לעכשיו יש בישראל אלפי תלמידים בבידוד והמספרים גדלים מדי יום. אם משרד החינוך לא יצליח לעזור לתלמידים הנעדרים מספסל הלימודים להשלים פערים, העומס ייפול על המורים הפרטיים, שגם כך עמוסים במיוחד בתקופת בגרויות ומבחני סוף שנה. 
"כאן ספיטבול נכנסת לתמונה ונותנת למורים כלים יעילים להפצת תכנים וניהול עסק מהבית. כך לדוגמא, הם חוסכים זמן יקר על תיאום שיעורים וגבייה, אשר מתבצעים על ידי המערכת. בנוסף, כל השיעורים מצולמים. תלמידים שרוצים לרענן את הזיכרון או הורים שרוצים לעקוב מקרוב אחר תהליך הלימוד, יכולים לצפות בשיעור מצולם במקום לפנות למורים. זמן זה המשאב הכי יקר שיש לנו. אנחנו עוזרים למורים בספיטבול לנצל אותו בתבונה כדי שיוכלו לעזור לכמה שיותר תלמידים". 
ניתן להירשם לספיטבול כאן 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מקסים מקסים מקסים (ל"ת)
    רונה 03/2020/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור