שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: לובינסקי טרייד & ליס - "ימים מושלמים"

כשאלי יצפאן מגלם שבע דמויות שונות בחצי דקה, מהיפי שמבקש רכב חדש מניילון מתכלה ועד לאישה שמבקשת טרייד-אין על בעלה, הבחירה של אייס קלה. במאי הפרסומת דרור שאול: "עבדתי עם ג'ון קליז, יצפאן יותר טוב"
מערכת אייס |  2
אלי יצפאן בקמפיין ל"לובינסקי טרייד & ליס" של ברוקנר/יער/לוי (צילום יחצ)
בימים מוזרים ומדכדכים שכאלה, כשאי הוודאות סביב משבר הקורונה מכרסמת, כיף לראות שוב את אלי יצפאן בשלל דמויות צבעוניות - והפעם, שבע דמויות בשלושים שניות. לא רק הקורונה מחזירה אותנו לתחילת שנות האלפיים (האווירה האפוקליפטית של אסון התאומים ובהלת הסארס), אלא גם דמותה של דינה חממי: אחת הדמויות שיצפאן עושה בפרסומת החדשה מהדהדת את שדרנית החדשות ש"ראיינה את מובארק" בימי יצפאן ההם.  
עם עבודת סטיילינג שגרמה לכל הדמויות שיצפאן משחק להיקלט בשניות, עם קופירייטינג שמותאם ליצפאן ככפפה ליד, עם קצב מתזז וצילום שטוף אור, וכמובן - במאי סרטי קאלט כ"מבצע סבתא" ו"סימה וקנין מכשפה" - כל אלה הפכו את "ימים מושלמים" לפרסומת השבוע של אייס.
 
מה, כמה ולמה:
משרד פרסום: ברוקנר/יער/לוי
תקציב כולל: כ-1.5 מיליון שקל (מוערך)
מספר ימי צילום: 1
איך נכנסת לפרויקט ואיך יצאת ממנו? 
"התסריטים והמשרד היו בסיס קורע מראש. מחלקת הקריאייטיב אדירה והלקוח שיתפו פעולה! ויחד עם התוספת של אלי יצפאן זה היה ענק. קומיקאי אדיר כישרונות, פשוט עילוי ברמה בינלאומית. עבדתי עם ג’ון קליז - יצפאן יותר טוב".
מה היה האתגר הכי גדול בפרויקט?
"האתגר היה להספיק את עשרות הדמויות שנכתבו. זה היה סרט נע של היסטריה של זמנים. אם בדרך כלל נהוג לעבוד על דמות שעה, עבדנו עליה 18 דק. זה היה משגע כי זה אילץ את כולנו לחשוב מהר ולהחליט מהר. אלי יצפאן שיתף פעולה ותמיד כשביקשתי ממנו משהו שלו בסוף - הוא הביא יציאה בלתי נשכחת".
יש איזה משפט קאלט שתפס על הסט?
"המשפט המדהים שנכתב במשרד היה בסרט הסוּב (SUV). זה יהיה קאלט".
מה היה הדבר שהכי זרם בקלות?
"השליפה הכי מוצלחת לטעמי הפרוע - שיצפאן ברבר בצרפתית של כועס".
דבר הקריאייטיב, עפר יער, מנהל קריאייטיב ראשי:
"חיפשנו דרך מקורית ומעניינת להציג את מגוון האפשרויות לרכישת רכב שיש בלובינסקי טרייד & ליס. כשעלה הרעיון להמחיש את המגוון דרך סוגים שונים של קונים, יצפאן, אמן הדמויות מס' 1 בישראל, התיישב על הקונספט כמו כפפה. הוא הביא את ההומור המוכר והאהוב שלו עם מגוון דמויות חדשות ומצחיקות שיצרו ביחד קמפיין בולט ושונה בענף הרכב".
רשימת קרדיטים מלאה:
משרד: ברוקנר/יער/לוי
צוות המשרד: שלי שפילמן-יערי, דרור נחומי, אסף אפלבוים,
רן שקד, אביבית שבת, גיל שלום, ליטל לינדנר, טל זיאת, לין דוד. 
חברת הפקה: ג'ימיני קריאייטיב
במאי: דרור שאול
עריכת אופליין: נועם וייסמן 
עריכת אונליין: בונקר
סאונד: אסף פרישמן
לקוח: גל מזור, שירן קשקש
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרסומת שהיא בושה
    ירון 03/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יצפאן עשה את אותה פרסומת לפני 5 שניים...מביך!
    סגור
  • 1.
    פח זבל של פרסומת
    מומו 03/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאילו חזרנו לשנות ה90. חסר כל קריאייטיב ודימיון. הומור נמוך וישן... מי עושה את ההחלטות אצלכם על "פרסומת השבוע" ועל סמך מה?
    סגור