שיווק ופרסום

רגליים קרות? סופטבנק נסוגה מעסקת החילוץ של WeWork

חברת ההשקעות היפנית הודיעה כי תשלום בגובה של שלושה מיליארד דולר שהייתה אמורה להעביר לחברת החללים המשותפים תתעכב בעקבות חקירת רשות ניירות הערך האמריקנית. התשלום הזה היה אמור לכלול גם את רכישת מניותיו של המייסד, אדם נוימן
מערכת אייס | 
משרדי WeWork בהרצליה (צילום דוד שי)
לא ברור אם מדובר בספין בעקבות המצב היום בשווקים או הודעה אמיתית, אך אמש הוציאה ענקית ההשקעות היפנית, חברת סופטבנק, הודעה על כך שהיא נסוגה מחלקה בחילוץ של חברת החללים המשותפים WeWork של אדם נוימן. 
סופטבנק היתה אמורה לשלם כשלושה מיליארד דולר, אך הודיעה כי לאור העובדה שהרשות לניירות ערך האמריקנית (SEC) מנהלת חקירה רגולטורית נגד WeWork, היא משהה נכון לעכשיו את מימוש העסקה.
הנתח אותו אמורה היתה לרכוש ספוטבנק כולל גם את חלקו של המייסד והמנכ"ל לשעבר נוימן, שקיבל אפשרות למכור את המניות שבידיו עד לסכום של 970 מיליון דולר, כחלק מהעסקה שנחתמה בסוף 2019. לאחר חתימת העסקה למעשה התנתק נוימן מהניהול השוטף של החברה ושב לישראל.
סופטבנק, על פי ההודעה שפורסמה אמש, לא התנערה לחלוטין מהעסקה, וייתכן כי היא משתמשת בחקירות שנערכות בארה"ב נגד WeWork כדי לעכב את התשלום עליו התחייבה, בגלל המצב בשוק כיום. סופטבנק כבר העבירה מספר מיליארדים במסגרת העסקה ולא נראה כי היא תוותר עליה כל כך מהר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה