שיווק ופרסום
לפ"מ מפגינה סולידריות: תתעדף פרסום באתרים ישראלים
עם תקציב פרסום שעמד על יותר מ-2.1 מיליון שקל רק בתחילת מרץ, ולנוכח המשבר הצפוי בענף, תיתן לשכת הפרסום הממשלתית עדיפות לפרסום באתרים מקומיים ולרשת ארטימדיה

נוכח המצב השברירי אליו צועד ענף הפרסום בתקופה הקרובה, בשל עצירת סקטורים נרחבים במשק, הוחלט בלפ"מ לתת עדיפות לאתרים מקומיים ולארטימדיה. זאת, על מנת לתמוך בתעשייה המקומית לקראת המשבר בענף.
שעה שרבים ממשרדי הפרסום חווים כעת האטה, בלפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) דווקא עובדים בעצימות גבוהה, עבור משרדי ממשלתיים הנדרשים לתווך לציבור מסרים שונים בצל הקורונה. כך למשל, לקמפיין הרופאים המתדרכים אודות הקורונה, אשר עלה בימים האחרונים, עתידים להצטרף קמפיינים למשרדי ממשלה נוספים בהם האוצר החינוך וכמובן הבריאות.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בין ה-6-16 במרץ, תקציב הפרסום של לפ"מ עמד על למעלה מ-2.75 מיליון שקל, מתוכו 2.1 מיליון עבור תכנים פרסומיים עבור משרד הבריאות.

בשגרה, נמתחת ביקורת מצד האתרים הישראלים על התנהלות לפ"מ המעבירה חלקים נרחבים לפרסום בגוגל ובפייסבוק, אולם כעת מגלה הלשכה סולידריות כלפי התעשייה המקומית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.בושהנמאס 03/2020/17הגב לתגובה זו0 0למה כספי ציבור צריכים להגיע לחברה פרטית בשם ארטימדיה. בלי להכיר את התחום אני בטוח שזה בדיחה אם משווים לגוגל או לפייסבוק. פרסום ציבורי צריך להגיע לציבור, האם הציבור נמצא ברשת ארטימדיה באמת?סגור