שיווק ופרסום
לאו ברנט זכה ב-2 פרסי כסף על קמפיין הנגישות ב-Loeries
מתוך 9 הגשות לתחרות, 7 העפילו לגמר. למרות שמדובר בתחרות אזורית וביבשת שלכאורה פחות נחשבת מאמריקה או אירופה, ה-Loeries מושכת אליה לא מעט עבודות נחשבות
משרד הפרסום לאו ברנט ישראל סיכם את סוף השבוע האחרון עם 2 זכיות בכסף בתחרות הפרסום ה-Loeries שבה מתחרים משרדים וסuכנויות מאזור אפריקה והמזה"ת. שתי הזכיות של המשרד הן עבור מהלך People Not Symbols לעמותת נגישות ישראל שגם זכה השנה בפרס הארד בפסטיבל קאן.
בסיכום הכללי, המשרד הגיש 9 הגשות לתחרות, 7 מתוכן העפילו לגמר בחלוקה ל-3 עבודות שונות. המהלך הזוכה שבמסגרתו הוחלפו תמרורי החניה השמורה לנכים בתמונות אמתיות של אנשים נכים על כיסאות גלגלים זכה בכסף בקטגוריית החוצות - Outdoor וכסף נוסף בקטגוריית האמביאנט Live Communication - Ambient.
בשנה שעברה הגיש המשרד 5 הגשות שמתוכן, אחת זכתה בזהב, 2 בכסף ואחת זכתה בארד. למרות שמדובר בתחרות אזורית וביבשת שלכאורה פחות נחשבת מאמריקה או אירופה, תחרות ה-Loeries מושכת אליה לא מעט עבודות נחשבות. ביניהן ניתן למצוא את המהלך המדובר להשקת מוזיאון הלובר באיחוד האמירויות הערביות וסרטים פחות מוכרים לקהל הישראלי כגון סניקרס מערב הסעודית.
במייל שהוציא לקבוצת פובליסיס כתב אדם פולצ'ק מנכ"ל ליאו ברנט ישראל: "מעבר להצלחה שלנו, התחרות הייתה מצוינת, לא נופלת ברמה ובאיכות מהפסטיבלים הגדולים בעולם. כולל קאן. למעשה מבחינתי היה מוצלח יותר מקאן ובקאן הייתי כבר כמעט עשר פעמים..העבודות ברמה מאוד גבוהה, סטנדרט מאוד גבוה בכל הפרמטרים - רעיון, עיצוב תוכן, דאטה, הבנה שיווקית וביצוע. ההרצאות נהדרות, מעוררות השראה והנטוורקינג אפקטיבי ונגיש....הגיוון לראות תרבות אחרת, חשיבה אחרת, אנשי מקצוע מהאזור שלנו ונטוורקינג שפשוט לא קורה בקאן מפאת הגודל".
מימין: אדם פולצ'ק מנכ"ל ליאו ברנט ישראל, עמי אלוש סמנכ"ל קריאייטיב לאו ברנט ישראל, פואד עבדול מאלק מנהל קריאטיב ראשי tbwa דובאי, אנדרו יומן מנכ"ל ה-Loeries ו-ניקולס קורנט מנהל קריאטיב ראשי אוגילבי סינגפור
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לוהטים (ל"ת)יוני 08/2018/19הגב לתגובה זו0 0סגור