שיווק ופרסום

2 ארד לאחיות מלול וגרייט על קמפיין R3 בתחרות LIA

הקליפ המושקע GERMAN STRONG שעלה לאוויר בחודש יוני האחרון היה מועמד לפרס ב-3 קטגוריות
משה בנימין |  2
R3 (צילום יח"צ/ צילום מסך)
3 שבועות לאחר שהעפילו לשלב הגמר של תחרות הפרסום LIA בלונדון, קמפיין הקליפ של האחיות מלול באמצעות גרייט דיגיטל, עבור מותג הקונדומים R3 (ניאופרם) לא חוזר בידיים ריקות. המהלך זכה ב-2 פרסי ארד בקטגוריות הקראפט: פרודקשן דיזיין ועריכה.
הקליפ המושקע GERMAN STRONG שעלה לאוויר בחודש יוני האחרון היה מועמד לפרס ב-3 קטגוריות: Editing, Production Design, Use of Music & Sound Design. הוא זכה כאמור בשתיים מהן. הקמפיין שעלה ברשת נחשב להצלחה עם נתונים מרשימים של 1.5 מיליון צפיות, 500 אלף מהן הגיעו באופן אורגני ללא מימון, לצד 1200 שיתופחם ו-7000 תגובות.
רז מסינג, סמנכ"ל הקריאייטיב של גרייט אמר לאייס: "גאווה גדולה לקבל הכרה בינלאומית בתחומי העיצוב והקראפט לצד הקמפיינים הכי גדולים בעולם".

 

קרדיטים:
לקוח: R3 קבוצת ניאופרם
משרד פרסום: Great Digital Partners 
בתפקיד התאומות מלול: הודיה ומירב מלול
במאי: טל זגרבה
סמנכ״ל קריאייטיב: רז מסינג
סמנ״כלית לקוחות: מיכל נעים
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
מנהל קריאייטיב: תום זכאי, אילן ירוחם
ארט דיירקטור: רייצ'ל שניידר
קופירייטר: ליאור שוהם
מנהלת לקוח: כרמל רם
תקציבאית בכירה: עדי משה
מפיקה: רחלי בוקסנבוים
פלנר: רן שלהבי
מנהלת מדיה חברתית: לי מלאך
מדען: בובי לקס
לחן עיבוד והפקה מוזיקלית: אמיר שדה ובן מאור
צלם: אלון לוצקי
הפקה בפועל: איריס ישראלי
עורך: שחר בארי
ארט דירקטור: יעל ויזר
קולוריסט: איתי עוז-ארי
עיצוב גרפי: יעל ויזר, אסף מנדלוביץ', תומר מור
אפטר: יעל ויזר
ייצוג: רותם מיטשל
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מהמם.
    הדס 11/2017/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד חברים. הכי אינטרנשיונל. שאפו על הזכייה בליה. לא פשוט בכלל.
    סגור
  • 1.
    זה ממשרדי העתיד
    רינת 11/2017/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחלה משרד , משרדי העתיד
    סגור