שיווק ופרסום
הפיינליסטים הראשונים: ליאו ברנט ואדלר עולים לגמר בקאן
מהלכי הפרסום של אדלר וליאו ברנט לבית השנטי וסמסונג (בהתאמה) הרשימו את השופטים בקטגוריות ה-PR והאאוטדור. מחר יגלו המשרדים האם יזכו גם באריה
פסטיבל קאן שנפתח אמש מביא עימו בשורות טובות למשרדים מישראל כבר בבוקר היום השני של התחרות. הבוקר (יום א') התפרסמו רשימות העבודות שמעפילות לגמר (פיינליסטים או שורטליסטים) ב-4 קטגוריות: פרומו, פרינט/עיתונות, PR וחוצות.
ליאו ברנט ואדלר חומסקי הם המשרדים שנציגיהם יכולים להסתובב בחיוך בריביירה הצרפתית עם עבודות שהעפילו לשלבי הגמר ב-2 קטגוריות. ב-PR עשה את זה אדלר חומסקי עם המהלך לבית השנטי שבמסגרתו השף שגב משה בישל ארוחה משאריות שנמצאו בפחי האשפה. המהלך שיתמודד על מדליה בטקס הפרסים שייערך מחר העפיל לגמר בתת הקטגוריה "משפיעני סושיאל" ו"ארועים ופעלולים".
לאו ברנט "כבש" את קטגוריית האאוטדור-חוצות עם 3 פיינליסטים למהלכים שנעשו עבור סמסונג. שניים מהם עבור מרתון הגיימינג ואחד עבור שלט החוצות החכם לשעון החכם של סמסונג. מרתון הגיימינג עשה זאת בתת הקטגורייה "שימוש בסביבה" ו"מהלך סביבתי ניסיוני/הטמעה דיגיטלית", ומהלך השעון עשה זאת בתת הקטגורייה "שלטים חכמים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.הפרסומת לטלפון חכם , מעניין-ליאו ברנט שיחקתם אותה בקאן (ל"ת)בני 06/2017/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.כל הכבוד לליאו ברנט על 2 מהלכים מוצלחים. בהצלחה! (ל"ת)שש 06/2017/18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אדלר - תתביישושלמוריסט 06/2017/18הגב לתגובה זו10 0אם הייתם מעתיקים את המהלך ממקאן, אבל עם שף אחר- דיינו! אבל זה בדיוק מה שמקאן אריקסון עשו ב2009 וזכו במלא פרסים. אפילו אותו השף. אתם משרד מגעיל שלא יודע לייצר קרייאטיב מקורי ולהודות בטעויות (במקרה ובאאאאמממת לא הכרתם את המהלך). המלצה- שנה הבאה תעשו את dads in brief למזגני אלקטרה. מי יזכור? ומי שעשה את המהלך הבא במקאן בטח יושב בבית ומקנא: https://www.youtube.com/watch?v=RWL1l5l004oסגור
-
ואולי תלמד את הלקח?מראה קטנה 06/2017/19הגב לתגובה זו2 0שכל התחרויות האלה כולל קאן זה חרטה. על כל פלוץ אומרים וואו! גאוני! למרות שעשו כבר הכל. חצי מהפרסים הם לעבודות פיקטיביות שלא משקפות את העבודה השוטפת של הסוכנויות (ז"א לא באמת מאמינים שהעבודות הזוכות גם אפקטביות). סתם הזדמנות לעשות כסף מאגו של בעלי סוכנויות על חשבון השכר של העובדים שלהם. במקום להתבכיין תבקש העלאה, לא נותנים? תעבור משרד, גם שם לא נותנים?תחליף מקצוע.סגור