שיווק ופרסום

גיתם מרוויח מסגירת פובליסיס: יטפל בתקציב 'טבעול'

משרד הפרסום שמלווה את אסם שנים רבות זוכה להבעת אמון. בגליקמן יכולים לחוש במידה מסוימת של אכזבה שכן תקציב טבעול היה יכול לעבור לידיהם מפובליסיס, מה גם שאין במשרד שום תקציב המתנגש בו, אך באסם הוחלט להעביר אותו לגיתם
משה בנימין |  2
עדו הר טוב (צילום יח"צ)
היום שאחרי סגירת משרד הפרסום פובליסיס מתחיל לבוא לידי ביטוי עם החלטה ראשונה של קבוצת אסם-נסטלה. בצד המרוויח ניצב משרד הפרסום גיתם BBDO שנכלל על מערך הפרסום של התאגיד ויקבל לידיו את מותג טבעול
במקביל, באסם הוחלט כי תקציבי הפרסום של מותגי NESCAFE וחטיבת הגלידות יעברו הלאה לגליקמן שמיר סמסונוב, שהצטרף לקבוצת פובליסיס ולמעשה מטמיע לתוכו חלק ניכר מתקציבי הפרסום של פובליסיס. החלטת אסם להותיר את מותגי ה-NESCAFE בפובליסיס באה על רקע העובדה שתקציב 'נסטלה' העולמית מטופל בעולם ברשת פובליסיס. בגליקמן יכולים לחוש במידה מסוימת של אכזבה שכן גם תקציב 'טבעול' היה יכול לעבור לידיהם מפובליסיס, מה גם שאין במשרד שום תקציב המתנגש בו, אך באסם הוחלט להעביר אותו לגיתם. 
על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2015 עמד תקציב 'טבעול' (בחלק המטופל בפובליסיס) על כ-18 מיליון שקלים במחירי מחירון. בפועל מדובר ב-8-10 מיליון שקלים, כשכמעט כל התקציב, מעל ל-95% מופנה לטלוויזיה. הקמפיניים המובילים התרכזו בשניצל תירס - "היחיד שעשוי מרכיבים טבעיים בלבד". 
מערך הפרסום של קבוצת אסם מחולק בין 4 משרדי פרסום: גיתם BBDO, שמטפל בתקציבים של חטיבות  הקולינארי, המאפה, הקורפורייט, מה שכולל את מותגי הפסטות, שקדי מרק, רטבים, מוצרי המאפה כגון עוגות הבית, פתי בר, פיטנס, קרקרים פריכיות ועוד. כמו כן מטפל גיתם באסם ברמת התאגיד אסם - דוגמה אחרונה לכך הוא מהלך "אסם בגדול" שהושק לפני מספר חודשים - מהלך חוצה חטיבות. 
פובליסיס\גליקמן יטפל בתקציב  NESCAFE והגלידות. מקאן תל אביב מטפל בתקציבי דגני הבוקר, 'נסטי', 'צבר', 'פורינה' וחטיבת החטיפים של אסם, ומשרד הפרסום JWT ישראל מטפל בתקציב הפרסום של 'מטרנה'.
תגיות אסם | גיתם BBDO
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה מאוד לא מדויקת
    ירון 08/2016/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לגליקמן יש מתחרה ישיר בטבעול. מאמה עוף מבית תנובה. אייס תעשו שעורי בית !
    סגור
  • טבעול מייצרים מוצרים מן הצומח
    שיר 08/2016/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאמא עוף לא נמצאים בזירה בזו בכלל.
    סגור