שיווק ופרסום
מפרגן ומצחיק: הלפרין מסתחבק עם כוכבי רשת בסרטים אישיים
פעילות חדשה עם הנשק הטוב ביותר של אופטיקה הלפרין - יעקב הלפרין בכבודו ובעצמו. והפעם, סרטים אישיים לכוכבי רשת וסלבס מרכיבי משקפייים, אפילו שבי מהחינוכית
כנראה שביחס עלות תועלת, סוכנות הפרסום אקליפטוס הייתה תוספת מקום מכובד בזכות העבודה עם רשת אופטיקה הלפרין. הפעילות של סוכנות הפרסום המתמחה בתוכן ובסושיאל, עם רשת המשקפיים מאופיינת במהלכים זולים "הפקתית" במובן הטוב של המילה ומנגד מצליחים לקבל את תשומת הלב הראויה, בהתאם להשקעה, ויותר.
עם זאת, מעל הכל, הנשק הטוב ביותר של אקליפטוס ואופטיקה הלפרין הוא מר הלפרין עצמו - בעלי הרשת יעקב הלפרין, המשוחרר מכל עכבה ואגו, ש"יורד בעצמו לשטח" עבור כל יוזמה פרסומית. הלפרין חמוש בכריזמה אישית שיכולה להמיס גם קיר לבנים ומצליח להתחבב על הקהל בקלות ראויה לציון.
המהלך החדש של הרשת פונה למובילי דעה, כוכבי רשת וסלבס בסדרת סרטים אותם הלפרין הקליט עבור כל אחד מהם, עם פנייה אישית שמבוססת על אופיו ופרטיו של כל אחד, ובלבד שהם מרכיבי משקפיים. במסגרת המהלך נשלחו מעל ל-10 סרטונים לאושיות רשת כגון: נוי אלוש, עידן ניידיץ, דודו ארז, דני קמושביץ' וכו'. אפילו שבי מפרפר נחמד קיבל פניה אישית דרך העמוד של חינוכית 23.
נוי אלוש בפוסט תגובה על הפנייה של הלפרין אליו
יעקב פונה לשבי
יעקב בפנייה אישית לעידן ניידיץ
קרדיטים:
מנכ"ל - ארז ברכץ
מנהלת קריאייטיב - תום חנני
מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה
תקציבאית - רותם סיטבון-שוורץ
ניהול תוכן - עדי מסיקה
מנהלת שיווק אופטיקה הלפרין - אור קוריצ'ונר
מנכ"ל - ארז ברכץ
מנהלת קריאייטיב - תום חנני
מנהלת לקוחות ראשית - ג'ני פטושינה
תקציבאית - רותם סיטבון-שוורץ
ניהול תוכן - עדי מסיקה
מנהלת שיווק אופטיקה הלפרין - אור קוריצ'ונר
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.עשו קמפיין שיווק ל 4 אנשים חזק! (ל"ת)מדהים הצליחו לעש 07/2016/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.כשזה טוב זה טוב. (ל"ת)זה טוב. 07/2016/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.יעקב אוהב קהל! ואקלפיטוס נותנים לו במה, שימשיכו (ל"ת)ברווזון 07/2016/27הגב לתגובה זו0 0סגור