שיווק ופרסום

עומדים בתור: 8 משרדים מתחרים על תקציב הפרסום של רשת 'מאניה ג'ינס'

האם מדובר בשידור חוזר של המכרז על מכללת אפקה? החברה מתכוונת לנהל מכרז על מדיה וקריאייטיב בהפרדה, דבר נוסף שגורם לחלק מהמשרדים להסס לפני כניסה למכרז
משה בנימין |  19
אושרי כהן. מאניה ג'ינס (צילום יח"צ/ יוטיוב)
המכרז על תקציב הפרסום של המותג מאניה ג'ינס מתסמן כעוד מכרז שיגרום להרמת גבות וביקורת בקרב תעשיית הפרסום. לאייס נודע כי לא פחות מ-8 משרדים בסדרי גודל שונים צפויים להתמודד על תקציב הפרסום או נמצאים במגעים עם החברה - לא בשורה שתשמח אף אחד מהתמודדים.
בשבועות האחרונים החלו המגעים בין נציגי מאניה ג'ינס למשרדי הפרסום שהוזמנו להשתתף במכרז על תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים בפועל. עם זאת, לאייס נודע, כי החברה מבקשת לקיים מכרז עם הפרדה בין קריאייטיב למדיה, מה שלא מתקבל בשמחה בקרב המשרדים. הפרדה זו היא גם הסיבה לשונות הגבוהה בין המתמודדים, שכוללים את: זניט, מקאן וואלי, מנצ', אינומדיה, מדיו ומיקי תורג'מן שטיפל בתקציב בשנה החולפת. 2 משרדים נוספים שהיו בתמונה אך טרם החליטו אם להתמודד הם החוליגנס ולעומק התודעה.
מהשנים האחרונות זכור בעיקר המקרה של המכרז על תקציב הפרסום של מכללת אפקה אליו ניגשו לא פחות מ-23 משרדים בסדרי גודל שונים. המכרז שהתנהל באופן פומבי ואפשר כניסה לפי תנאי סף גמישים הוביל 23 משרדים מתחום הדיגיטל והאופליין לפתחה של אפקה ובנוסף גם העיר את זעמם על המכללה, כמו גם ביקורת מצד איגוד הפרסום.
המקרה הנוכחי של מאניה ג'ינס מזכיר במידת מה את הקלות שבה חברות מאפשרים לכל דורש להתמודד במכרז, ללא יד מכוונת כלשהי, או פנייה נקודתית למספר מצומצם של משרדים. עם זאת, להבדיל מאפקה, כאן נראה שמדובר בנסיון מועט במכרזים מקצועיים בתחום הפרסום, מצד הנוגעים בדבר במאניה ג'ינס - הבעלים ומנהלי השיווק.
כאמור בשנה החולפת טיפל בתקציב הפרסום של מותג האופנה מיקי תורג'מן, בעל משרד פרסום עצמאי ולשעבר ביהושע TBWA וגלר נסיס - ליאו ברנט. הפרזנטור של הרשת שכיכב בסרטון הפרסומת המרכזי כמו גם בכל פרסומי החברה הוא השחקן אושרי כהן. תקציב הדיגיטל של החברה מנוהל על ידי חברת Modern Talking בבעלותו של אבירן מניר.
תגובות לכתבה(19):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    כל כך הרבה דפרסיה... (ל"ת)
    אלי. פרסומאי 11/2015/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    מנהלת שיווק
    שיווק ושות׳ 11/2015/26
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הייתי שם בפגישה על מכירה מדובר באישה שלא יודעת לעשות כלום אבל כלום ברמה של כלום מכלום
    סגור
  • מסכים
    מסכים 11/2015/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסכים
    סגור
  • 13.
    תותחית!!!
    נדב 11/2015/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יצא לי לעבוד עם מנהלת השיווק של מאניה ואתה טועה בגדול אדון ״לא מזוהה״ מדובר במנהלת שיווק מקצועית לחלוטין שיודעת בדיוק מה נכון למותג ( ואני מכיר כמעט את כל מנהלות השיווק של ענף האופנה ) .
    סגור
  • 12.
    שיימינג
    גידי 11/2015/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל משרד שישתתף במכרז מהסוג הזה ללקוח כל כך עלוב ופאתטי צריך לעבור שיימינג כזה שאף אחד לא ירצה לעבוד בו, אף לקוח לא ירצה להתקרב אליהם (תתפלאו רוב הלקוחות דווקא רוצים משרד פרסום שלא משפיל את עצמו), המדיה תעלה מחירים ללקוחות שלו, בעלי הבית שלו יעלו לו את שכר הדירה והוא יורחקו לצמיתות מאיגוד הפרסום, מדירוג יפעת ומרשימת הזכורות והאהובות של גלובס.
    סגור
  • טען עוד
  • לא שיימינג. מגבית.... (ל"ת)
    לא משתתף 11/2015/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    אבירן מניר
    וילי הדולפין 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איש מאד מוכשר בדיגיטל. תמשיך לצמוח ולעשות דברים מגניבים.
    סגור
  • 10.
    למה לא להמשיך איתו הלאה??
    אם משהו טוב בדיגיטל 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יעשו חכם מאוד אם יתנו ל-Modern Talking לעשות הכל תחת קורת גגם. חבר'ה מדהימים, כיפיים ומרעננים. תנו בראש!
    סגור
  • 9.
    מודרן טוקינג תותחים!!!
    מיכל 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מודרן טוקינג עשו להם עבודה מצויינת!!
    סגור
  • 8.
    מודרן טוקינג תותחים!!
    מיכל 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מודרן טוקינג עשו להם עבודה מצויינת!!
    סגור
  • 7.
    אין צורך להחליף כלום כי עשט פה עבודה יפה ונכונה בהכל (ל"ת)
    מפה 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    הם יודעים שקונים שם מדיה כמו שקונים ירקות? (ל"ת)
    מדיונדו 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    עוברים לליגה של הגדולים
    אבו זקן 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק שהליגה הזאת נסגרה כבר מזמן. מלבד כיבוד מפנק בפרזנטציה (מי אמר שייק ספירולינה) ואיזה קרדיט גדול בצד שפעם אמר עליך איזה משהו- אין באמת סיבה לעשות את הסיבוב המיותר הזה. בהצלחה לכולם. ציפרלקס חופשי
    סגור
  • 4.
    בושה
    לא נסחפו 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מי שניגש לכזה גועל נפש הוא נחות ואפס
    סגור
  • 3.
    מיקי תורג'מן
    יונתן בראונר 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מיקי הוא אחד הארטים המוכשרים בענף!!בייחוד באופנה ואסטטיקה. וזה מתוך ניסיון של אחד שעבד איתו... לא מבין בשביל מה מאניה עושים מכרז?
    סגור
  • איזה יונתן בראונר? מבריקמן? (ל"ת)
    גיא 11/2015/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הרשת שמפילה זכיינים ברשת.. (ל"ת)
    לילך 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מנהלת שיווק זה אנדרסטייטמנט
    משם 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מדובר בבחורה הכי טיפשה בענף
    סגור
  • אתה מתכוון אוברסטייטמנט (ל"ת)
    ליאור 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור