שיווק ופרסום
עומדים בתור: 8 משרדים מתחרים על תקציב הפרסום של רשת 'מאניה ג'ינס'
האם מדובר בשידור חוזר של המכרז על מכללת אפקה? החברה מתכוונת לנהל מכרז על מדיה וקריאייטיב בהפרדה, דבר נוסף שגורם לחלק מהמשרדים להסס לפני כניסה למכרז
המכרז על תקציב הפרסום של המותג מאניה ג'ינס מתסמן כעוד מכרז שיגרום להרמת גבות וביקורת בקרב תעשיית הפרסום. לאייס נודע כי לא פחות מ-8 משרדים בסדרי גודל שונים צפויים להתמודד על תקציב הפרסום או נמצאים במגעים עם החברה - לא בשורה שתשמח אף אחד מהתמודדים.
בשבועות האחרונים החלו המגעים בין נציגי מאניה ג'ינס למשרדי הפרסום שהוזמנו להשתתף במכרז על תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים בפועל. עם זאת, לאייס נודע, כי החברה מבקשת לקיים מכרז עם הפרדה בין קריאייטיב למדיה, מה שלא מתקבל בשמחה בקרב המשרדים. הפרדה זו היא גם הסיבה לשונות הגבוהה בין המתמודדים, שכוללים את: זניט, מקאן וואלי, מנצ', אינומדיה, מדיו ומיקי תורג'מן שטיפל בתקציב בשנה החולפת. 2 משרדים נוספים שהיו בתמונה אך טרם החליטו אם להתמודד הם החוליגנס ולעומק התודעה.
מהשנים האחרונות זכור בעיקר המקרה של המכרז על תקציב הפרסום של מכללת אפקה אליו ניגשו לא פחות מ-23 משרדים בסדרי גודל שונים. המכרז שהתנהל באופן פומבי ואפשר כניסה לפי תנאי סף גמישים הוביל 23 משרדים מתחום הדיגיטל והאופליין לפתחה של אפקה ובנוסף גם העיר את זעמם על המכללה, כמו גם ביקורת מצד איגוד הפרסום.
המקרה הנוכחי של מאניה ג'ינס מזכיר במידת מה את הקלות שבה חברות מאפשרים לכל דורש להתמודד במכרז, ללא יד מכוונת כלשהי, או פנייה נקודתית למספר מצומצם של משרדים. עם זאת, להבדיל מאפקה, כאן נראה שמדובר בנסיון מועט במכרזים מקצועיים בתחום הפרסום, מצד הנוגעים בדבר במאניה ג'ינס - הבעלים ומנהלי השיווק.
כאמור בשנה החולפת טיפל בתקציב הפרסום של מותג האופנה מיקי תורג'מן, בעל משרד פרסום עצמאי ולשעבר ביהושע TBWA וגלר נסיס - ליאו ברנט. הפרזנטור של הרשת שכיכב בסרטון הפרסומת המרכזי כמו גם בכל פרסומי החברה הוא השחקן אושרי כהן. תקציב הדיגיטל של החברה מנוהל על ידי חברת Modern Talking בבעלותו של אבירן מניר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(19):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
15.כל כך הרבה דפרסיה... (ל"ת)אלי. פרסומאי 11/2015/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.מנהלת שיווקשיווק ושות׳ 11/2015/26הגב לתגובה זו7 1הייתי שם בפגישה על מכירה מדובר באישה שלא יודעת לעשות כלום אבל כלום ברמה של כלום מכלוםסגור
-
מסכיםמסכים 11/2015/26הגב לתגובה זו0 1מסכיםסגור
-
13.תותחית!!!נדב 11/2015/26הגב לתגובה זו3 0יצא לי לעבוד עם מנהלת השיווק של מאניה ואתה טועה בגדול אדון ״לא מזוהה״ מדובר במנהלת שיווק מקצועית לחלוטין שיודעת בדיוק מה נכון למותג ( ואני מכיר כמעט את כל מנהלות השיווק של ענף האופנה ) .סגור
-
12.שיימינגגידי 11/2015/26הגב לתגובה זו3 1כל משרד שישתתף במכרז מהסוג הזה ללקוח כל כך עלוב ופאתטי צריך לעבור שיימינג כזה שאף אחד לא ירצה לעבוד בו, אף לקוח לא ירצה להתקרב אליהם (תתפלאו רוב הלקוחות דווקא רוצים משרד פרסום שלא משפיל את עצמו), המדיה תעלה מחירים ללקוחות שלו, בעלי הבית שלו יעלו לו את שכר הדירה והוא יורחקו לצמיתות מאיגוד הפרסום, מדירוג יפעת ומרשימת הזכורות והאהובות של גלובס.סגור
- טען עוד
-
לא שיימינג. מגבית.... (ל"ת)לא משתתף 11/2015/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.אבירן מנירוילי הדולפין 11/2015/25הגב לתגובה זו1 1איש מאד מוכשר בדיגיטל. תמשיך לצמוח ולעשות דברים מגניבים.סגור
-
10.למה לא להמשיך איתו הלאה??אם משהו טוב בדיגיטל 11/2015/25הגב לתגובה זו1 1יעשו חכם מאוד אם יתנו ל-Modern Talking לעשות הכל תחת קורת גגם. חבר'ה מדהימים, כיפיים ומרעננים. תנו בראש!סגור
-
9.מודרן טוקינג תותחים!!!מיכל 11/2015/25הגב לתגובה זו1 0מודרן טוקינג עשו להם עבודה מצויינת!!סגור
-
8.מודרן טוקינג תותחים!!מיכל 11/2015/25הגב לתגובה זו2 0מודרן טוקינג עשו להם עבודה מצויינת!!סגור
-
7.אין צורך להחליף כלום כי עשט פה עבודה יפה ונכונה בהכל (ל"ת)מפה 11/2015/25הגב לתגובה זו1 0סגור
-
6.הם יודעים שקונים שם מדיה כמו שקונים ירקות? (ל"ת)מדיונדו 11/2015/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.עוברים לליגה של הגדוליםאבו זקן 11/2015/25הגב לתגובה זו3 0רק שהליגה הזאת נסגרה כבר מזמן. מלבד כיבוד מפנק בפרזנטציה (מי אמר שייק ספירולינה) ואיזה קרדיט גדול בצד שפעם אמר עליך איזה משהו- אין באמת סיבה לעשות את הסיבוב המיותר הזה. בהצלחה לכולם. ציפרלקס חופשיסגור
-
4.בושהלא נסחפו 11/2015/25הגב לתגובה זו1 1כל מי שניגש לכזה גועל נפש הוא נחות ואפססגור
-
3.מיקי תורג'מןיונתן בראונר 11/2015/25הגב לתגובה זו3 1מיקי הוא אחד הארטים המוכשרים בענף!!בייחוד באופנה ואסטטיקה. וזה מתוך ניסיון של אחד שעבד איתו... לא מבין בשביל מה מאניה עושים מכרז?סגור
-
איזה יונתן בראונר? מבריקמן? (ל"ת)גיא 11/2015/26הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.הרשת שמפילה זכיינים ברשת.. (ל"ת)לילך 11/2015/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מנהלת שיווק זה אנדרסטייטמנטמשם 11/2015/25הגב לתגובה זו7 2מדובר בבחורה הכי טיפשה בענףסגור
-
אתה מתכוון אוברסטייטמנט (ל"ת)ליאור 11/2015/25הגב לתגובה זו1 0סגור