שיווק ופרסום

לאחר 3 שנים עם ענבר מרחב G: תקציב הפרסום של קופ"ח מאוחדת יוצא למכרז

בין תנאי הסף שישאירו כמה משרדים בחוץ: גופים שטיפלו בכל אחת מהשנים 2013 ו-2014 בתקציבי פרסום בסך כולל של 50 מיליון שקל בשנה לפי מחירי יפעת
משה בנימין | 
צביקה הדר בקמפיין מאוחדת (צילום יח"צ. יוטיוב)

3 שנים לאחר שהעבירה את תקציב הפרסום שלה לענבר מרחב G (אז ניסן), קופת חולים מאוחדת מוציאה למכרז את תקציב הפרסום עליו צפוים להתמודד השחקנים המובילים בתעשייה.


תקציב הפרסום של מאוחדת יוצא למכרז כשנה לאחר שהקופות המתחרות כללית (הגדולה בישראל במספר חבריה) ולאומית עשו זאת במקביל בתחילת 2014. בפעם האחרונה בה תקציב מאוחדת עמד למכרז היו אלה דרורי שלומי (אז דרורי שלומי שקד וכיום דרורי ארועטי ברמן), באומן בר ריבנאי, רגב קויצקי (דאז, היום ליאו ברנט) שגם הגיע לגמר ו-JWT ישראל.
 

תוצאות המכרזים של כללית ולאומית הנחיתו את תקציבי הפרסום בידי פובליסיס ישראל וראובני פרידן, בהתאמה. בתקציב הפרסום של הקופה הנוספת מכבי מטפל משרד הפרסום יהושע TBWA. משרדי הפרסום מהעשירייה הראשונה שלא מטפלים כיום באף קופת חולים הם מקאן תל אביב ששנים רבות טיפל בכללית ולא זכה במכרז האחרון כמו גם בלאומית עליו התמודד. אדלר חומסקי וגיתם BBDO שהתמודדו אף הם על הכללית ולא עלו לשלב הגמר ובאומן בר ריבנאי שניסה את מזלו במאוחדת בפעם שעברה וניסה גם במכרז כללית ללא הצלחה. משרדים נוספים הם גליקמן נטלר סמסונוב שטיפל בשנים האחרונות בלאומית, ברוקנר יער לוי, לאו ברנט ו-LEAD.


קופ"ח מאוחדת מציינת במכרז כי באפשרותה לבחור נותן שירותים אחד או יותר, לפי שיקול דעתה הבלעדי. על פי ההסכם, תקופת ההתקשרות הינה לשנה, עם אופציה למאוחדת בלבד להאריך את ההסכם לשתי תקופות נוספות בנות שנתיים כל אחת, עד 5 שנים סה"כ.


בין תנאי הסף שהציבה מאוחדת להתמודדות על המכרז: ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות
בניהול משרד בתחום הפרסום, או בעלי מניות עיקריים המשמשים כמנהלים ומחזיקים בניסיון מוכח של 10 שנים לפחות בתחום הפרסום. בנוסף, ניסיון מוכח בשנתיים האחרונות במתן שירותי פרסום לגוף בעל פריסה ארצית בכל התחומים הנדרשים במכרז זה. עם זאת, הסעיף החשוב ביותר וזה שיהוה מכשול עבור כל המשרדים שאינם נמנים על 20 הגדולים בישראל _לפי יפעת) הוא טיפול בתקציבי פרסום בסך כולל של 50 מיליון שקל בשנה, בכל אחת מהשנים 2013 ו-2014 , על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום במחירי מחירון.


עוד דורשת הקופה מהתמודדים רקורד של טיפול בשני גופים עם תקציב פרסום שנתי בכל אחת מהשנים 2013 ו-2014 של 25 מיליון שקל לפחות כל אחד, לפי מחירי יפעת. במאוחדת הציבו דרישה של ערבות בנקאית אוטונומית ובלתי מותנית של בנק ישראלי בסך 100 אלף שקלים.

בתקופה שבה טופל התקציב בענבר מרחב G גייס המשרד את צביקה הדר כפרזנטור לאחר שאיש התקשורת המפורסם בחיבתו לסיגרים, אוכל ואלכוהול עבר אירוע לב. הקופה שבה מטופל הדר הכריזה על מהפכת הבריאות תחת הכותרת של ניהול אורח חיים בריא, באמצעות מינוף המקרה של הדר שסוקר רבות בכלי התקשורת.
הקמפיין הראשון של מאוחדת בענבר מרחב G

 
קמפיין הסססלב - האחרון של מאוחדת בענבר מרחב G

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה