שיווק ופרסום
סטטיק מאחד כוחות עם שלישיית "מה קשור?": פרטנר בבשורה ללקוחות
לצורך השקת שירות הטלוויזיה החדש +Partner tv, החברה גייסה את כוכבי שלישיית "מה קשור?" אשר גילמו את הדמויות האייקוניות של הסרט "לשחרר את שולי". בזכות גיוס הטאלנטים וניצול הצלחת הסרטים "לשחרר את שולי", פרטנר הצליחה לכבוש את לב הצופים
קבוצת פרטנר, בניהולו של המנכ"ל אבי גבאי, יצאה בקמפיין חדש בכיכובם של חברי שלישיית "מה קשור?" לצורך השקת שירות הטלוויזיה החדש של החברה - +Partner tv. השירות כולל אפליקציה, ממשק ייחודי והיצע תכנים רחב בעל תכנים ללקוחות +Partner tv.
חברת התקשורת הישראלית מציעה לקהל לקוחותיה כ-30 ערוצי בסיס חדשים ובסך הכל כ-70 ערוצי בסיס, זאת בנוסף לכ-60 ערוצי פרימיום. במסגרת השירות החדש, ללקוחות פרטנר יוצעו חבילות משולבות אינטרנט סיבים אופטייים ונטפליקס.
משרד הפרסום "מקאן" אשר ניצח על הקמפיין החדש, החליט לגייס את השחקנים שלום מיכאלשווילי, ציון ברוך, אסי ישראלוף לצורך קידום המהלך האסטרטגי לאחר שבימים האחרונים הוא שיחרר טיזר אשר נראה כביכול כפרומו לסרט ההמשך של "לשחרר את שולי".
מהלך זה נועד לכבוש את לב הצופים, ליצור סקרנות ושיח ציבורי רחב היקף, דבר שיוביל להשקה מוצלחת של השירות החדש. מלבד ניצול ההצלחה המסחררת של צמד הסרטים "לשחרר את שולי", משרד הפרסום "מקאן" בחר בשלושת הטאלנטים עצם היותם דמויות שאהובות על הקהל הישראלי על כל גווניו.
דבר המשרד
השדרוג מפרטנר TV לפרטנר TV+ הוא לא רק הפלוס ליד הלוגו, הוא הרבה יותר מזה.
כדי לשחרר לעולם את הטלוויזיה החדשה של פרטנר, הלכנו לאנשים שיודעים דבר או שניים על שחרורים – אביהו, בצלאל ונתי ('מה קשור') שחברו לסטטיק. הפעם, במקום לשחרר את שולי, הם עזרו לנו לקרוא לכולם להשתחרר מהטלוויזיה הישנה ולהתקדם לטלוויזיה שנותנת להם כל מה שהם אוהבים, פלוס הרבה יותר.
השדרוג מפרטנר TV לפרטנר TV+ הוא לא רק הפלוס ליד הלוגו, הוא הרבה יותר מזה.
כדי לשחרר לעולם את הטלוויזיה החדשה של פרטנר, הלכנו לאנשים שיודעים דבר או שניים על שחרורים – אביהו, בצלאל ונתי ('מה קשור') שחברו לסטטיק. הפעם, במקום לשחרר את שולי, הם עזרו לנו לקרוא לכולם להשתחרר מהטלוויזיה הישנה ולהתקדם לטלוויזיה שנותנת להם כל מה שהם אוהבים, פלוס הרבה יותר.
סיפור מבניית הקמפיין
אחרי שצמד הסרטים של "שולי" שברו כל שיא אפשרי בישראל, ידענו שיש לנו ביד משהו חזק אז כסיפתח לקמפיין עלינו עם טיזר פיקטיבי שעשוי לרמז על לשחרר את שולי ״חדש״, ומהר מאוד הוא התפוצץ עם יותר מ־2.5 מיליון צפיות.
אחרי שצמד הסרטים של "שולי" שברו כל שיא אפשרי בישראל, ידענו שיש לנו ביד משהו חזק אז כסיפתח לקמפיין עלינו עם טיזר פיקטיבי שעשוי לרמז על לשחרר את שולי ״חדש״, ומהר מאוד הוא התפוצץ עם יותר מ־2.5 מיליון צפיות.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
לעבוד עם מה קשור ולבחור רק משפט קאלט אחד זה לא פייר אבל "יא רבי מאיר בעל הממיר" הוא לגמרי אחד מהם.
לעבוד עם מה קשור ולבחור רק משפט קאלט אחד זה לא פייר אבל "יא רבי מאיר בעל הממיר" הוא לגמרי אחד מהם.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
סטטיק ממש זרם ללכת על משהו אחר הפעם ולא שיר.
סטטיק ממש זרם ללכת על משהו אחר הפעם ולא שיר.
עוד ב-
קרדיטים
ניהול לקוח: דפנה אנגל, מאי אפרת, מאי מימון, ניקול גלפרין, יעל רביד, ענבר סבן
אתי עבדי
קריאייטיב: סיגל עבודי, אסא קרן, יונתן טייטל, שירן דמרי, קובי לביא, ליאל קרייסרמן, גבע גרשון
אסטרטגיה: מיכל גלברד, עילי ברוך
פרטנר: אסף אביב, יונתן רגב, שירן רחמים, נתלי רווה
הפקה: רוני ברגמן, בן ויניק
מקאן דיגיטל: יוליה מרום, שרון קליש הרינג, בן מחלב
יוניברסל: דורון זכאי, עיבל סוריאנו
סטודיו: מקאן
חברת הפקה: ראבל
במאי: בן בכר
עוד על היצירה: אורי כץ, ציון ברוך, אסי ישראלוף , שלום מיכאלשווילי
ניהול לקוח: דפנה אנגל, מאי אפרת, מאי מימון, ניקול גלפרין, יעל רביד, ענבר סבן
אתי עבדי
קריאייטיב: סיגל עבודי, אסא קרן, יונתן טייטל, שירן דמרי, קובי לביא, ליאל קרייסרמן, גבע גרשון
אסטרטגיה: מיכל גלברד, עילי ברוך
פרטנר: אסף אביב, יונתן רגב, שירן רחמים, נתלי רווה
הפקה: רוני ברגמן, בן ויניק
מקאן דיגיטל: יוליה מרום, שרון קליש הרינג, בן מחלב
יוניברסל: דורון זכאי, עיבל סוריאנו
סטודיו: מקאן
חברת הפקה: ראבל
במאי: בן בכר
עוד על היצירה: אורי כץ, ציון ברוך, אסי ישראלוף , שלום מיכאלשווילי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



