שיווק ופרסום

בנק הפועלים מחזר אחר הצעירים: אלו ההטבות שיוענקו למשקיעים

בנק הפועלים מציג יוזמה חדשה, במהלכה משקיעים צעירים יהיו זכאים לקבלת מניות או מענק כספי בסך 125 שקלים. לצורך העלאת המודעות למהלך שנועד להציג את בנק הפועלים כגוף שמוביל יוזמות, השחקן אורי ורד גויס לקמפיין לצד הילה קורח וליאת הר לב
מערכת ice | 
אורי ורד בקמפיין בנק הפועלים (צילום מסך)
לאחר ההכרזה על חלוקת מניות למשקיעים מנוסים, בנק הפועלים יוצא בבשורה אדירה גם לקהל הלקוחות הצעיר שלו. מעתה, גם משקיעים צעירים יהיו זכאים לקבלת מניות הבנק. במסגרת ההטבה, הלקוחות יהיו פטורים מעמלות מסחר בדיגיטל ומדמי ניהול בניירות ערך בארץ ובחו"ל. 
הזכאים להטבה יוכלו לבחור בין קבלת שתי מניות של בנק הפועלים או מענק כספי בסך 125 שקלים. את הבחירה יש לבצע עד ה-14 בחודש באתר ובאפליקציה של בנק הפועלים.
בין הקריטריונים שהציג הבנק לקבלת ההטבה או למענק, קיימת דרישה כי בחשבון הבנק של הלקוח תתקיים יתרת זכות בשווי של 1,000 שקלים לפחות (בעובר ושב, בפיקדון, בתוכנית חיסכון (לא כולל חיסכון לכל ילד), בתיק ניירות ערך סחיר או במט"ח). 
על פי ההנהלה, הבנק מעוניין להפוך את קהל לקוחותיו לשותפיו ברווחים, גם אם בשווי סמלי. לצורך העלאת המודעות למהלך האסטרטגי החדש, בנק הפועלים החליט לגייס את השחקן וכוכב הרשת אורי ורד, שכיכב בסדרת הנוער הקומית "האחיין שלי בנץ" המשודרת בכאן חינוכית וכאן 11. 
בקמפיין החדש, עליו אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO, אירנה (ליאת הר לב) עורכת היכרות בין חברתה הטובה העיתונאית הילה קורח לבין האחיין שלה דין. במהלך השיחה בין השלושה, דין ואירנה מתוודעים ליוזמה החדשה של בנק, במהלכה משקיעים צעירים זכאים לפטור מעמלות מסחר, דמי ניהול ומניות של הפועלים במתנה. 
המהלך הפרסומי של בנק הפועלים נועד לא רק למשוך לקוחות חדשים אלא גם להוביל תדמית חיובית, סמכותית ונגישה לבני הנוער. כלומר, בנק הפועלים מעוניין להצטייר כגוף ששואף ליזום שירות יעיל וחדשני שעונה על רצונותיהם של כלל הישראלים. 
 

דבר המשרד 
ממשיכים לחזק את מעמדו של בנק הפועלים כבנק שמוביל יוזמות.  זהו הקמפיין השלישי בשפה החדשה, בהובלת אירנה (ליאת הר לב) והילה קורח. כמו בקמפיינים הקודמים, גם הפעם הבנק יוצא ביוזמה למען לקוחותיו, עם דגש מיוחד על הקהל הצעיר. לכבוד המאורע הזמנו גם את אורי ורד להצטרף למסיבה ויחד יצרנו קמפיין מצחיק, קליל ורלוונטי במיוחד ללקוחות הבנק.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
להוסיף צלע שלישית לשפה הקריאטיבית מבלי לשבור את המסילה הקיימת. שילוב דמות נוספת במסגרת השפה החדשה הוא אתגר הדורש עדינות, כדי לשמור על הרצף והזהות הקריאטיבית. מעבר לכך, יצירת אינטראקציה בין שלושה אנשים בפרסומת מחייבת דיוק מקסימלי, זאת כדי שהפרסום יהיה טבעי, זורם ונכון למותג.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"שהמילה דודה לא תהיה בפה שלך". מדובר באלתור של ליאת הר לב (אירנה) בסוף הסצנה שהתאים בצורה מושלמת לקריאייטיב.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החיבור בין כל הדמויות של הקמפיין שהיה טבעי.
דבר הבמאי 
קורח ואירנה בפועלים, הפועל תל אביב באירופה, עגבניות שרי במחירים של קוויאר - האדום לוהט בעולם השנה. תענוג לעבוד עם כולם - הפועלים, גיתם ובעיקר ליאת הר לב והילה קורח. מקווה שנבשל לכם עוד הרבה מהאדום האדום הזה.
קרדיטים 
מנכ״ל: ליאור טנר
סמנכ״לית לקוחות: אורית שצברג
מנהלת לקוחות: סתיו שרוני
סופרוויזרית: רומי טוכמן
תקציבאית: רוני טובי ועדי גוטפריד
סמנכ״ל קריאייטיב: רון ליטני
ארט: חובב סדן
קופי: דייויד ירמן 
טראפיק: שירלי גם
הפקה: רועי תורג׳מן, רון עופר
סמנכ״ל אסטרטגיה: ניר דואר
פלנר: אריאל מורחובסקי
מנהל סטודיו גיתם: שגיא ויינשטיין
סטודיו גיתם: אריאל ויתקין, אורלי אללוף
חברת הפקה: מיאלמה 
בימאי: אסף הראל
עורך: שי אפלברג
צלם: רומן לינצקי
סאונד: סידני טולדנו
פוסט: WAY
ייצוג ליאת הר לב: ייצוג 1
ייצוג הילה קורח: ניב עשת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה