שיווק ופרסום

בגיל 27: פרידה עוזיאל זכתה בג'וב נוצץ שיכניס לה הון

לא הספיקה לה הזכייה בלבבות הצופים, ועכשיו היא קוצרת גם את תשומת הלב של תעשיית האופנה העולמית. רגע לפני שהיא חוגגת 27, פרידה עוזיאל מצטרפת למותג ענק ומוכיחה שהיא כבר מזמן לא רק דמות ריאליטי.
דסק תרבות | 
פרידה עוזיאל (צילום אינסטגרם/ friduchka)
פרידה עוזיאל, שכבר מזמן הפכה לאחת הנשים המדוברות בישראל, ממשיכה את המסע המבריק שלה אל קדמת הבמה. אף שב"אח הגדול" לא קטפה את המקום הראשון, נראה שהיא לא זקוקה לו כדי להוביל – כי את הקהל כבר כבשה מזמן. עם שני להיטים שהפכו לוויראליים ברדיו ובטיקטוק, ועם זוגיות נוצצת שכובשת את כותרות הבידור, עוזיאל כעת מוסיפה הישג נוצץ נוסף לרזומה.
עוזיאל תוביל את הקמפיין החדש של מותג האופנה הבינלאומי PUMA בישראל. ובימים אלו, היא גם מובילה בהצלחה רבה קמפיינים של "Maybelline ניו יורק", ושל מותג טיפוח שיער מצליח.
הזמרת והדוגמנית חוגגת בימים הקרובים את יום הולדתה ה-27, וכמו שזה נראה, השנה הקרובה מבשרת עליה גדולות. בריאיון שנערך עמה לאחרונה בפודקאסט "ספיל איט" של "mako", שיתפה פרידה בתחושת האחריות שהיא חשה כלפי הקהל: "ההצלחה שלי חשובה לעם ישראל. הם רוצים לתת לי את זה, זה חשוב להם שאני אצליח", אמרה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה