שיווק ופרסום
החברה מפתיעה בצעד דרמטי ומחזירה מותג ותיק אחרי 70 שנה
מהלך עסקי יוצא דופן מטלטל את שוק האנרגיה בישראל: חברה מוכרת בוחרת לזנוח את שמה הנוכחי ולהחזיר מותג ותיק מימי קדם, כזה שטומן בחובו מוניטין רב עוצמה. מה עומד מאחורי ההחלטה האמיצה הזו?
חברת אלקטרה פאוור נערכת לחדש את שם החברה ולהחזירו למותג הוותיק והמוכר "סופרגז". המהלך תואם את אסטרטגיית החברה להתמקדות בתחומי הליבה, ובראשם תחום הגפ"מ, בו היא רואה מנוע צמיחה משמעותי. המותג "סופרגז" הנהנה ממורשת של למעלה מ-70 שנה, יאחד תחתיו את פעילות הגפ"מ והגז הטבעי תחת המותג "סופרגז פאוור", ואת פעילות החשמל תחת המותג "סופר פאוור".
שינוי השם הינו חלק מהאסטרטגיה העדכנית של החברה, אותה מוביל המנכ"ל דניאל ספיר, שמונה לפני כשנה לתפקיד. החברה מזהה בתחום הגפ"מ פוטנציאל עסקי משמעותי שמציג עלייה בהכנסות, בין היתר לאור הצלחת החברה להגדיל את כמויות המכירה, באופן הממקם את תחום הגפ"מ, לצד החשמל, כמנוע צמיחה מרכזי וחשוב.
כמו כן, המהלך שנעשה בכפוף לאישורים, בין היתר גם בעקבות סקרים שערכה החברה בקרב צרכנים, המלמדים כי למותג "סופרגז" קיימת רמת מודעות גבוהה. המותג מתאפיין במוניטין חזק ובאמון צרכני רב שנים ונמצא מזוהה עם שביעות רצון ואמון צרכני גבוה. החברה סבורה שהחזרת המותג תסייע לה להעמיק את פעילותה בתחום הגפ"מ, כחלק מיישום מהלכים נוספים במסגרת האסטרטגיה העסקית של החברה להתמקד בתחום זה.
בתחום החשמל, ביססה החברה את מעמדה המוביל בשוק וגייסה עשרות אלפי בתי אב כלקוחותיה. אחד מיתרונותיה המשמעותיים של החברה בתחום זה הינו הנגישות והזמינות הגבוהה של החברה ליצרניות חשמל, זאת על ידי שיתופי פעולה ארוכי-טווח, בעיקר מאנרגיות מתחדשות, דבר המאפשר להוזיל את תעריפי החשמל ולהציע לצרכנים מחירים אטרקטיביים ותחרותיים.
דניאל ספיר, מנכ"ל אלקטרה פאוור: "לאור בחינה מעמיקה שביצענו, קיבלנו החלטה להחזיר מחדש את שם החברה ל'סופרגז', מותג שנהנה ממודעות צרכנית גבוהה ומוניטין חזק. בשנה האחרונה אנו מבצעים שורה של פעולות שנועדו לשפר משמעותית את ביצועי מגזר הגפ"ם, במקביל להמשך פיתוח וחיזוק פעילותינו בתחומי הגז הטבעי ואספקת החשמל, ואנו מעריכים כי מהלכים אלו יתמכו בצמיחת החברה ובהגדלת רווחיה".
עוד ב-
חברת אלקטרה פאוור, נוסדה בשנת 1953 והשליטה בה נרכשה ב-2019 על ידי קבוצת אלקו. לחברה כ-400 אלף לקוחות פרטיים וכ-5,000 לקוחות עסקיים ומוסדות. לצד הפעילות בתחום של שיווק והפצה של גז ביתי, והפעילות המתרחבת של שיווק והפצה של גז טבעי לחברות, החברה החלה לפעול בשנתיים האחרונות בתחום של ייזום תחנות כוח קטנות מבוססות גז טבעי (קוגנרציה). מאז ראשית שנת 2023 החברה מספקת חשמל ללקוחות פרטיים והראשונה לפתוח מוקד לקוחות ארצי לצרכנים ביתיים המעוניינים לבצע ניוד לחשבון החשמל שלהם. מאז תחילת פעילות זו הצטרפו לחברה עשרות אלפי לקוחות פרטיים שבחרו לצרוך חשמל במסלולים חכמים ובמחירים חסכוניים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.במקום לחרטט גמ"פ שאולי הכתב לא יודע מה זה? - גז בישול (ל"ת)בר און 09/2025/28הגב לתגובה זו0 0סגור



