שיווק ופרסום
אייל ברקוביץ' וליאור רז כובשים את המסך: דירוג הפרסומות הטובות
צמד הטאנלטים ליאור רז ואייל ברקוביץ' נבחרו לשמש כפרזנטורים החדשים של חברת "בריטניה ישראל". בקמפיין החדש, השניים מספרים בגאווה על פרויקטי המגורים השונים של חברת הנדל"ן הישראלית | דירוג הפרסומות הטובות של השבוע
חברת "בריטניה ישראל", העוסקת בתחום ההשבחה, יזמות ושיווק של פרויקטים ברחבי הארץ, יצאה בקמפיין חדש ומסקרן בכיכובם של ליאור רז ואייל ברקוביץ'. בפרסומת, חברת הנדל"ן השיקה פרויקט מגורים חדש באזור חיפה ואף הציגה לראווה את הפנים החדשות של המותג הישראלי.
צמד הטאנלטים ליאור רז ואייל ברקוביץ׳, נבחרו לשמש כפרזנטורים החדשים של חברת הנדל"ן "בריטניה ישראל", לאור החיבור לערכי המותג ולאור העובדה כי השניים נחשבים לדמויות מוכרות ואהובות בקרב הציבור הישראלי. צמד הכוכבים מהווים מודל לחיקוי ולהשראה נוכח ההישגים המרשימים שקטפו במהלך הקריירה שלהם.
השחקן והתסריטאי, ליאור רז, זכה בפרס האקדמיה לטלוויזיה על משחקו בסדרת הדרמה "פאודה" ואף שימש כשותף לפרס נוסף של האקדמיה הישראלית לטלוויזיה על כתיבת התסריט הטוב ביותר לסדרת הטלוויזיה המצליחה. מלבד זאת, הכוכב הישראלי השתתף ביצירות טלוויזיוניות וקולנועיות בינלאומיות כגון "מריה מגדלנה", "מבצע פינאלה", "החדר הצפוף" ו-"גלידאטור 2".
כדורגלן העבר אייל ברקוביץ', שיחק בעמדת הקשר ההתקפי וה"פליימייקר", הן בליגה הישראלית והן בליגות הבכירות באנגליה ובסקוטלנד. את מרבית הקריירה שלו בישראל, ברקוביץ' העביר בקבוצת מכבי חיפה, עמה זכה בתואר "כדורגלן העונה" בשתי אליפויות ושלושה גביעים.
במהלך הפרסומת, הצופים נחשפים לשיחה המעניינת שצמד הטאלנטים מקיים במהלך אימון הכדורגל של ילדיהם. לצד ההתמדה והרצון להשקיע בעתיד הילדים, השניים שוחחו על החשיבות שבהשקעות נדל״ן בישראל.
בכך, חשף השחקן המפורסם כי בימים אלו הוא משקיע בפרויקטי נדל"ן של חברת "בריטניה ישראל". ברקוביץ', שמתעניין אף הוא בעולם ההשקעות, הכריז כי הוא עוקב אחרי פרויקטי המגורים שמקדמת החברה בערים שונות בישראל.
על הקמפיין של חברת הנדל"ן אחראי איש הפרסום טובי כוכב ממשרד הפרסום To Be מדיה. במסגרת המהלך הפרסומי, חברת "בריטניה ישראל" מכריזה על הרחבת פעילותה בערי פריפריה עם פרויקטים חדשים דוגמת "קריית אתא צפון". לפרויקט המדובר, המציע דירות לצד משרדים וחנויות, הצטרפו רז וברקוביץ' בעצמם לקבוצת הרכישה הרשמית.
דבר המשרד
יצאנו לקמפיין עם שני טאלנטים בולטים ומוצלחים ששניהם השקיעו המון בקריירה במהלך השנים. שניהם כבשו פסגות וניפצו תקרות זכוכית. ברקוביץ' השקיע בכדורגל וליאור רז בעולם המשחק.
דבר המשרד
יצאנו לקמפיין עם שני טאלנטים בולטים ומוצלחים ששניהם השקיעו המון בקריירה במהלך השנים. שניהם כבשו פסגות וניפצו תקרות זכוכית. ברקוביץ' השקיע בכדורגל וליאור רז בעולם המשחק.
הבנו שמה שמקשר ביניהם זו ההשקעה, המוטיבציה לעשות ולהצליח ומה שמחבר ביניהם לבין המותג הוא שההשקעה הכי מוצלחת לצד הקריירה שלך - זה נדל"ן. להיות בעל דירה בישראל זה לא עניין של מה בכך, בטח בשנים האחרונות. מה שחברת בריטניה ישראל מאפשרת למשקיע הישראלי, היא השקעה חכמה עם תשואה גבוהה ובטוחה.
הפרויקט החדש, אותו משווקת החברה, ממוקם בקרית אתא צפון, שכונה החדשה בצפון הקריה הכוללת מעל 12,000 יחידות דיור, שטחי מסחר, משרדים, מוסדות חינוך ובריאות. בנוסף, פרויקט המגורים כולל פארק מטרופוליני ענק ותחבורה ציבורית מתקדמת. חברת בריטניה ישראל מציעה דירות בפרויקט החל ממיליון מאה חמישים ותשעה שקלים - סכום חלומי למשקיעים.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
למתג את חברת בריטניה ישראל, שרק עולה בשוק הנדל״ן בישראל, כחברת השקעות נדל״ן מובילה ולהגיע לרמת זכירות גבוהה באמצעות הטאלנטים. אתגר נוסף, הוא לייצר ביקושים לפרויקט בזמן אמת. לבלוט במסך בשבוע שהמקבץ עמוס בו לעייפה עם מפרסמים ובתקציבים אדירים, זה בדיוק הפיצוח.
למתג את חברת בריטניה ישראל, שרק עולה בשוק הנדל״ן בישראל, כחברת השקעות נדל״ן מובילה ולהגיע לרמת זכירות גבוהה באמצעות הטאלנטים. אתגר נוסף, הוא לייצר ביקושים לפרויקט בזמן אמת. לבלוט במסך בשבוע שהמקבץ עמוס בו לעייפה עם מפרסמים ובתקציבים אדירים, זה בדיוק הפיצוח.
החיבור של שני הכוכבים לקמפיין נדל״ן להשקעה, באימון כדורגל כאשר הקריאיטייב מתבסס להשקעה בילדים - היה פשוט טבעי. ליאור רז ואייל ברקוביץ' נכנסו לקריאיטייב כמו כפפה ליד. הדבר שהכי זרם בקלות הכימיה בין השניים. ברקו וליאור סופר מפרגנים זה לזה וגם למותג. האינדיקציה היא בין היתר יום צילומים עם שניים שהסתיים מוקדם מהצפוי.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
כל מי שלקח חלק בהפקת הקמפיין, לא מפסיק להשתמש במשפט: "חייבים ברקו, חייבים״.
כל מי שלקח חלק בהפקת הקמפיין, לא מפסיק להשתמש במשפט: "חייבים ברקו, חייבים״.
דבר המפרסם
נפלה בחלקי הזכות להיות שותף בסבב הלחימה בעזה כאשר אתגר ניהול הקמפיין תוך כדי השירות הפך את הסיטואציה לסוריאליסטית ביותר. ניסיתם פעם לעלות זום מג׳באליה? זו גם הזדמנות להודות למפקדים אהרון וארזי על הגמישות במשימה ועל שירות משמעותי בחפק גדסם 646 ולהתפלל לשובם של כל החטופים ולרפואתם של הפצועים.
נפלה בחלקי הזכות להיות שותף בסבב הלחימה בעזה כאשר אתגר ניהול הקמפיין תוך כדי השירות הפך את הסיטואציה לסוריאליסטית ביותר. ניסיתם פעם לעלות זום מג׳באליה? זו גם הזדמנות להודות למפקדים אהרון וארזי על הגמישות במשימה ועל שירות משמעותי בחפק גדסם 646 ולהתפלל לשובם של כל החטופים ולרפואתם של הפצועים.
.png)
(צילום: באדיבות טובי כוכב)
קרדיטים
לקוח: לידור מרגלית ומשה יחזקאל
משרד פרסום. To Be מדיה - טובי כוכב
חברת הפקה: בבושקה הפקות - חן דוידוף
חברת הרכש: OMD יניב סנה
חברת המשפיענים Alist
משרד יח"צ: אורי צרור
ניהול לקוח: ספיר לנדאו לברן
מנכ"לית בבושקה : נועה גל
קריאיטייב: גולן נוחיאן
מפיק ראשי: אילון שני
מפיק בפועל בר לוין
מפיקת פוסט: טובה רוסנו
בימוי: בן בכר
סטודיו : קטרינה הרמן, Kevler
סטודיו בבושקה: נמרוד סונדרס, דובב אלפרסון, אלעד רוזנטל
לקוח: לידור מרגלית ומשה יחזקאל
משרד פרסום. To Be מדיה - טובי כוכב
חברת הפקה: בבושקה הפקות - חן דוידוף
חברת הרכש: OMD יניב סנה
חברת המשפיענים Alist
משרד יח"צ: אורי צרור
ניהול לקוח: ספיר לנדאו לברן
מנכ"לית בבושקה : נועה גל
קריאיטייב: גולן נוחיאן
מפיק ראשי: אילון שני
מפיק בפועל בר לוין
מפיקת פוסט: טובה רוסנו
בימוי: בן בכר
סטודיו : קטרינה הרמן, Kevler
סטודיו בבושקה: נמרוד סונדרס, דובב אלפרסון, אלעד רוזנטל
דירוג הפרסומות הטובות של השבוע
לצד הקמפיין המוצלח של חברת הנדל"ן "בריטניה ישראל", נחשפו הצופים לשלל פרסומות מושקעות ויצירתיות של חברות אשר הכריזו על שירות חדש עבור קהל לקוחותיהם. חברת טרה קטפה את המקום השני, זאת בעקבות הקמפיין החדש והמשעשע ששודר לאחרונה בערוצי הטלוויזיה השונים. המותג השיק משקה חדש וממותק בטעם של צמר גף ללא תוספת סוכר.
לצד הקמפיין המוצלח של חברת הנדל"ן "בריטניה ישראל", נחשפו הצופים לשלל פרסומות מושקעות ויצירתיות של חברות אשר הכריזו על שירות חדש עבור קהל לקוחותיהם. חברת טרה קטפה את המקום השני, זאת בעקבות הקמפיין החדש והמשעשע ששודר לאחרונה בערוצי הטלוויזיה השונים. המותג השיק משקה חדש וממותק בטעם של צמר גף ללא תוספת סוכר.
באמצעות תסריט יצירתי ומלא הומור, הצליחה החברה הישראלית למשוך את תשומת ליבם של הצופים ולהעביר לקהל היעד את המסר השיווקי בצורה קלילה ויעילה. על הפרסומת החדשה של טרה אחראים משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" וחברת publicis.
במקום השלישי ניצב בנק One Zero, אשר הוביל פרסומת מוצלחת לא פחות בכיכובו של הזמר והשחקן גלעד כהנא, סולן להקת "ג'ירפות". בקמפיין החדש, הבנק מאתגר את מתחריו בשוק ומציג את כרטיס האשראי החדש שלו שלא כולל עמלות מט"ח.
עוד ב-
המצטרפים החדשים יוכלו ליהנות מכרטיס ללא עמלת המרת מט"ח וללא דמי כרטיס. על פי הנהלת One Zero, כרטיס האשראי חוסך עד אלפי שקלים במהלך החופשה בחו"ל הודות למספר הטבות נוספות. לקוחות הבנק ייהנו מביטוח נסיעות חינם לחו"ל. המטיילים לא יחויבו בתשלום על חמישה ימים ראשונים, כל זאת מתנת חברת AIG. על הקמפיין אחראית סוכנות הפרסום "פרסמן ברוך".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



