שיווק ופרסום

קמפיין חברת הענק מבוסס כולו על טכנולוגיית AI

הבינה המלאכותית משתלטת על כל חלקה טובה. גם בתחום הפרסום גילו את הייחודיות ועכשיו הצטרפה אליהם חברת הענק שהינה הראשונה בתחומה להשיק קמפיין המבוסס כולו AI. צפו
מערכת ice | 
צילום ראובני פרידן ארלו
קמפיין AI מיוחד יצא לדרכו. תדיראן מציגה קמפיין פורץ דרך המבוסס כולו על טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) – מהלך ראשון מסוגו בענף המיזוג. הקמפיין נועד להציג את עוצמת המותג באמצעות ויזואליה מתקדמת, המשקפת את החדשנות של החברה גם בתחום הפרסום.​
הקמפיין פותח על ידי ארלו דיגיטל מבית ראובני פרידן, בשיתוף פעולה עם בית הפוסט FLOW. הסרטון משלב אפקטים ויזואליים (VFX) וגרפיקה בתנועה (Motion Graphics), מה שמאפשר יצירת תוכן מדויק וחדשני, תוך חיסכון בזמן ובמשאבים, וכל זאת בסטנדרטים ויזואליים גבוהים.​ הקמפיין יעלה בערוצי הדיגיטל המובילים, בפלטפורמות הסושיאל ובנכסים הדיגיטליים של החברה.​
הסרטון, שנוצר כולו באמצעות AI, מעניק לצופים הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של תדיראן. הוא מוביל את הצופים במסע דיגיטלי המדגים את שרשרת הערך של החברה – מהנדסה ומחקר ופיתוח, דרך תהליכי ייצור קפדניים, בדיקות איכות מחמירות, שירות לקוחות מוביל ועד ללוגיסטיקה המבטיחה לכל לקוח מוצר באיכות הגבוהה ביותר.
 
נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של תדיראן, מסרה: "הפרסומת מצטרפת למהפכת ה-AI  שעוברת תדיראן בכל אגפיה ומחלקותיה. אנו גאים להיות הראשונים בענף המשתמשים ב-AI ככלי מרכזי בקמפיין, מתוך הבנה שהעתיד שייך לחדשנות וליצירתיות פורצת דרך. אנו שמחים שיש לנו דרך חדשנית לספר לקהל על המהפכה שעשינו ועל הטכנולוגיה פורצת הדרך שנמצאת מאחורי המזגן שנמצא בכל כך הרבה בתים בישראל."​
יניב פרטוש, מנכ"ל משותף בארלו דיגיטל, הוסיף: "קמפיין תדיראן הוא דוגמה מושלמת ליכולות של בינה מלאכותית בפרסום. אנו רואים בטכנולוגיה הזו כלי מרכזי שיאפשר למותגים להציג את עצמם בדרך חווייתית, מדויקת וחדשנית יותר מאי פעם."​
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה