שיווק ופרסום

מכרז המיליונים של חברת החשמל: אלו משרדי הפרסום שעלו לשלב הבא

מכרז הפרסום היוקרתי של חברת החשמל, המוערך ב-40 מיליון שקל, מתקדם שלב כאשר ארבעה משרדים נגשו להתמודדות הענקים: אדלר-חומסקי, מקאן, פובליסיס וגיתם. אלו המשרדים שעלו לשלב הבא בקמפיין שיציב דילמה גדולה למשרדי הפרסום המחזיקים לקוחות אחרים שנכנסו לרפורמת החשמל. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
עמודי חשמל (צילום shutterstock)
מכרז המיליונים היוקרתי של חברת החשמל עולה שלב. לאחר השלב הראשון של הצגתם של משרדי הפרסום, עובר המכרז לשלב השני. למכרז המוערך ב-40 מיליון שקל ניגשו רק משרדי הפרסום הגדולים שעמדו בתנאים שהוצבו במכרז מכמות העובדים ומחזור הכספים ועד הניסיון הצבור. המכרז הינו לשנתיים ויחל כבר בתחילת 2025.
מי שניגשו למכרז הגדול הם אדלר-חומסקי שנמצאים עם חברת החשמל כבר למעלה מעשור, וכן קבוצת פובליסיס, מקאן וגיתם. מי שלא הגישו הם ראובני פרידן ויהושע. מי שעלו לשלב השני, באופן מפתיע, הם כלל ארבעת המשרדים שניגשו לשלב הראשון. בשלב השני, שיתקיים בסוף החודש, יציגו המשרדים "קייס", את אגפי המשרד לעומק, וכן דיון סביב חברת החשמל ואסטרטגיה עתידית.

כזכור, משרדי הפרסום הגדולים  בדילמה לאור תקציבים מכובדים הקשורים לחברת החשמל, כאשר מחלקות אחרות בקבוצות הפרסום לא יעמדו בקריטריונים של חברת החשמל ובכך תעמוד דילמה האם אותו משרד יוכל לפרסם שתי חברות מתחרות באותה קטגוריה. יש לציין שחברת החשמל לא העמידה באחד מהתנאים כי אל למשרד פרסום לפרסם חברה המתחרה ברפורמת החשמל. כך, גיתם עם התקציב של HOT כפי שחשפנו ב-ice, באדלר חומסקי שעם בזק וכניסתה לתחום החשמל ומקאן שעם פרטנר שכבר נכנסה בתחילת השנה לתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה