שיווק ופרסום

שלום מיכאלשווילי בקמפיין ענק לפריגת | פרסומת השבוע

פריגת מצליחה לעקוף את המתחרות בזכות המהלך האסטרטגי המעניין שעליו אחראי משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי". על ידי התאמת אופי הקמפיין להלך הרוח השורר בחברה הישראלית, הצליח משרד הפרסום ליצור הזדהות ואהדה עם המותג

מערכת ice |  1
פריגת (צילום משרד הפרסום באומן בר ריבנאי)
פריגת מצליחה לעקוף את המתחרות בזכות הקמפיין החדש והמרגש שבו מככבים שלום מיכאלשווילי, כוכב שלישיית מה קשור והשחקנית עלמה קיני, אשר התפרסמה בזכות השתתפותה בסדרת הדרמה "המפקדת" של כאן 11
מיטב המוחות של משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" החליטו כי יש להתאים את הקמפיין החדש, אשר עוסק בערכי המותג של פריגת, להלך הרוח השורר בחברה הישראלית בימים מורכבים אלו. 
על ידי הדגשת הערכים של חיבור לטבע, חדשנות ומגוון, הצליח משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי" להעביר מסר כפול לצרכנים: מסר פרסומי ומסר חברתי. באמצעות הומור והדגשת ערך הסובלנות וקבלת האחר, פריגת משכה את תשומת ליבם של הצרכנים, ריגשה אותם ואף הצליחה לבצע הלימה בין המצב המורכב השורר במדינה לבין ערכי המותג. מהלך שמוביל להזדהות הצרכנים עם המותג, אהדתו והעדפתו על פני האלטרנטיבות הקיימות בשוק. 
 

דבר המשרד 
ברמת פיצוח הבריף, חשוב היה לנו למצוא סיפור שמתקשר מצד אחד הערכים של המותג פריגת, שמדברים על חיבור לפרי, חדשנות ומגוון ומצד שני מתחבר לנושא גדול ועמוק יותר שרלוונטי להלך הרוח שחווה החברה הישראלית בתקופה האחרונה ולהנגיש את שניהם בדרך רגישה אך כיפית והומוריסטית, כיאה לשפה של המותג.
סיפור מבניית הקמפיין 
תסריטי הקמפיין נכתבו באוקטובר. אחד האתגרים של צוות הקריאייטיב מטעם באומן היה לבצע את המעבר הדרמטי והבלתי אפשרי שבין כתיבת מסרים בבוקר במטה משפחות החטופים (בו עבד הצוות בהתנדבות לאחר ה7 באוקטובר), לבין כתיבת הקומדיה של פריגת בהמשך היום.
האתגר הכי גדול בפרויקט?
שפת "הגאון" של פריגת חוגגת כבר כמעט עשור. אחד האתגרים הגדולים הוא להמציא בכל פעם שיא חדש, תובנה קיימת שעוד לא נגענו בה, ועדיין לשמור על עניין, ריגוש ואהדה אצל הצרכנים.

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"אנשי אשכוליות הם כמו כוסברה, או שאוהבים או שלא".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
העבודה עם שלום מיכאלשווילי בדמותו של "הגאון" היא מתנה וזכות גדולה, לראות איך פאנץ' שנכתב בחדר הכתיבה ממריא לשמיים ע"י אחד הקומיקאים הגדולים בישראל – זה פרייסלס.
דבר הבמאי 
עוד פרק בסדרת הפריגתולוגיה הגאון ולימונית בסרט עם אמירה צנועה. בואו נקבל את האחר. בואו נשאר משפחה.
קרדיטים 
קרדיטים:
לקוח : פריגת
איילת ליפשיץ – מנהלת מערך השיווק, CBC ישראל
שולי כרמל – מנהלת חטיבת המשקאות
אורית קינן – מנהלת יחידות מטה השיווק
דפנה פרבר – מנהלת שיווק פריגת
שאנל בן דוד ארפי – מנהלת תחום פריגת
אוסנת רוזנלבט – מנהלת מותג פריגת
מנכ"לית - שלי שמיר קינן
סמנכ"ל קריאייטיב - אבירם לוי
מנהל קריאייטיב – עדי פרחי
קריאיטיב –שובל דר, אמיר שירצקי
משנה למנכ״לית וסמנכ״ל לקוחות - רן דנינו
סופרוויזרית - איילת יפת
תקציבאית – נילי ויס, אווה עזריה
סמנכ"לית אסטרטגיה – הדס דובלין 
טראפיק – רונית דואניס
מנהלת סטודיו - לאה וויזר
סטודיו - זהבה גונן גרינברג, ליליאן בר לב, עומרי רוטמן
נדב סלומון, יוליה זק, ג׳ני גינדוס, מאי אושפיז ויעל לצ'ין
סמנכ"לית הפקה –  ענת הררי
מפיקה – נורית רימון
חברת מדיה: יוניון מדיה
איילת נקר - סמנכלית לקוחות
בר גלאי- מנהלת לקוחות
שגיא תשובה - רכש מדיה
גלי סקל – סופרווזיר
חברת הפקה: גוסטבו הפקות
בית פוסט: פלייגראונד
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הפרסומות אותו דבר!!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פרסומת בנויה 99 אחוז מניפולציות כדי לגרום לצרכנים לקנות ורק אחוז מוקדש למוצר או לשירות.כך שאם רואים פרסומת ישר לחפש את המלכודת או המניפולציה ולדעת איך להתמודד איתה!!!!!
    סגור