שיווק ופרסום

יהונתן מרגי משיק קולקציית איפור: "הזכות לבחור להיות מי שאתה"

בשיתוף פעולה עם המותג הבינלאומי IL MAKIAGE, משיק הזמר קולקציה חדשה שגם מתכתבת עם ה-EP החדש שלו, "מרגיש כמו אהבה". הקולקציה כוללת פלטת צלליות, מברשת לעיבוד וטשטוש לעיניים ומדבקות קישוט לפנים ולגוף
מערכת ice |  6
יהונתן מרגי בקמפיין של איל מקיאג' (צילום יח"צ)
המותג הבינלאומי IL MAKIAGE משיק קולקציה חדשה בשיתוף פעולה פורץ גבולות וראשון מסוגו. קולקציה משותפת של IL MAKIAGE והזמר והיוצר יהונתן מרגי. הזמר הצהיר בעקבות הפרסום: "איפור הוא סוג של אומנות, דרך להתבטא והזכות לבחור להיות מי שאתה".
לדברי החברה, הקולקציה צבעונית, אומנותית ואופטימית, ומתכתבת עם ה-EP החדש בעברית של מרגי "מרגיש כמו אהבה" שניחן מצד אחד בבגרות ואישיות מגובשת, ומצד שני מאופיין בניחוח צעיר שיודע בדיוק לאן נושבת הרוח. הערכה פותחה ונוצרה בקפידה בשיתוף פעולה של צוות פיתוח המוצרים של IL MAKIAGE יחד עם יהונתן מרגי במשך שנה עד לקבלת התוצר המושלם, הערכה צבעונית ומתאימה ליצירת לוק לאירועים.
בקולקציה של מותג האיפור ניתן למצוא בין היתר את "פלטת צלליות אבק הכוכבים". היא מכילה שישה גוונים אשר נבחרו על ידי מרגי יחד עם צוות פיתוח מוצרים, פותחו במיוחד והורכבו לכדי פלטה בגווני כחול, כסוף ושחור המאפשרות השגת מראה דרמטי מטאלי או נוצץ וצבעוני. לצלליות כיסוי מלא כבר מהמריחה הראשונה ועמידות גבוהה. הפלטה מאופיינת בפורמולה חדשנית בעלת מרקם רך וקטיפתי.
הפורמולה עשירה בפיגמנטים ופנינים בריכוז גבוה במיוחד אשר מאפשרים קבלת גוון עז ועמוק ללא צורך בשכבת בסיס , ומעניקה ברק עוצמתי שלא ניתן להתעלם ממנו. הפורמולה מתאימה לעור רגיש, נמרחת בקלות, לא יוצרת קמטוטים ולא נאגרת בקפל העפעף. הצללית נותרת בוהקת ועשירה בפיגמנט לאורך זמן, לא דוהה, לא זזה ובעלת עמידות מרבית.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ברלה ברלה צא החוצה! :) (ל"ת)
    עדי 08/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    נמאס מנסיונות לנרמל מה שלא נורמלי. (ל"ת)
    מיכל 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    נו באמת!
    אני 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ממש לא מביא חשק לרכוש את המותג.
    סגור
  • 3.
    נו באמת...
    אורנית 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמה גברים צורכים איפור? מה סה השטות הזאת? ועד כמה תאכילו אותנו בזה?
    סגור
  • 2.
    מה השטות הזאת ? ומתי היא תחלוף ?
    אני 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עכשיו מרגיש מייחצן איפור ,באמת ?? בשביל מי ,גברים ? ולמה לדחוף לנו בכוח את כל הפרוגרס הזה ? מי שרוצה שיעשה את זה ,אבל בלי לדחוף לנו את זה מול הפנים. אתם מייצרים אנטיגוניזם ,ואח''כ מתממים ולא מבינים למה מגיבים אליכם כך.
    סגור
  • 1.
    מיותר לי
    חוליגנייהו 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מתי יוצא סדרת קונדומים ממותגת? משהו בשם זק-פה? יהיו גם טעמים?
    סגור