שיווק ופרסום

תקציב היח"צ של "השטיח המעופף" עובר למשרד ליבוביץ' מדיה

סיטונאית התיירות הגדולה בישראל, השטיח המעופף, בחרה בלייבוביץ' מדיה, בבעלותם של יניב לייבוביץ' ויבגני אידלננט, לטיפול בתקציבי היח"צ והאסטרטגיה של החברה | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  1
יניב לייבוביץ' ויבגני אידלננט (צילום רן בירן)
חברת השטיח המעופף הכריעה סופית במי שיוביל את מערך היח"צ של החברה. סיטונאית התיירות הגדולה בישראל בחרה בלייבוביץ' מדיה לטיפול בתקציבי היח"צ והאסטרטגיה של החברה.
משרד הבוטיק "Leibovich – Media & Strategy", בבעלותם של יניב לייבוביץ' ויבגני אידלננט, מתמחה במתן שרותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים. המשרד מתרכז בטיפול בלקוחות מתחומי הטכנולוגיה, תיירות, בריאות, נדל"ן, תחבורה, פיננסים, צרכנות ועוד.

"לייבוביץ מדיה" הוקם בתחילת שנת 2019 ומטפל בין השאר בחברת BIRD האמריקאית שהייתה הראשונה להיכנס לישראל ולהציע קורקינטים שיתופיים. בנוסף לה נמצאות: קבוצת headstart - קבוצת מימון ההמונים הראשונה והגדולה בישראל, אפליקציית התחבורה החכמה Pango, חברות הסטארט אפ תיאטור hopon, קבוצת AMAN – אחת מחברות ה – IT הגדולות בישראל, קבוצת "סאלח דבאח ובניו", רשת המרפאות מכבידנט ומכבי אסתטיקה, ארגון ידידים וכן חברת הסטארט אפ Elevation, אפליקציית הדייטינג באמבל מותג רכבי היוקרה פורשה ועוד.
בגזרת ניהול המשברים, ייצג לייבוביץ' את התאחדות האולמות וגני האירועים במהלך הקורונה, וכן עשרות גופים ומוסדות שונים לאורך השנים.
"השטיח המעופף" סיטונאית התיירות הגדולות בישראל, נוסדה בשנת 1988 החברה מתמחה בנופש בחו"ל, נופש בישראל, טיולים מאורגנים ומחלקת תיירות נכנסת. החברה מונה כ- 350 עובדים המשרד הראשי ממוקם בעיר ראשון לציון. בנוסף, לחברה שני סניפים נוספים בירושלים ובחיפה. החברה מוציאה מדי שנה מיליון ישראלים ליעדים שונים בחו"ל ומפעילה קווי טיסות עצמאיים ליעדים האהובים והאטרקטיביים באירופה והמזרח התיכון. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעריך אותם. צומחים לאט ובטוח ויש להם מילה. (ל"ת)
    ג'וני 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור