שיווק ופרסום

אחרי גידי גוב: עדי אשכנזי קוטפת קמפיין הובלה ראשון

לאחר שגידי גוב סיים את תפקידו כפרזנטור הבלעדי של בזק, עדי אשכנזי מובילה בקמפיין של בזק, ובו היא מדגישה על חשיבות רשת הסיבים. סמנכ"לית שיווק: "עדי מציגה בקמפיין הנוכחי בדרכה ההומוריסטית את המסר: אם לא בשבילכם, תתחברו בשביל הקרובים והחברים שלכם"
מערכת ice | 
עדי אשכנזי (צילום אייל נבו)
הקומיקאית והשחקנית עדי אשכנזי מובילה את הקמפיין החדש של חברת בזק, לאחר שהפרזנטור המיתולוגי גידי גוב החליט לעזוב. הקמפיין המדובר עלה אתמול (רביעי) ובו אשכנזי מציינת על חשיבות רשת הסיבים של בזק.
לאחר שפרסה בזק את רשת הסיבים שלה Bfiber למעל 2 מיליון משקי בית, ועברה לאחרונה להובלת שוק הסיבים עם כמות לקוחות הסיבים הגדולה ביותר בישראל, בבזק פונים לאלה שעדיין לא מחוברים וקוראים להם: אם לא בשבילכם, תתחברו בשביל לא להרוס לכולם.
הקמפיין החדש הכולל כ-100 ניצבים, מציג מגוון סיטואציות בהן גם מי שכבר מחוברים לסיבים "סובלים" בגלל מי שאינם מחוברים – בפגישות עבודה, שיחות וידאו עם קרובים ובגיימינג. בכדי לצרף צרכנים נוספים אשר טרם התחברו למהפכת הסיבים, בזק מציעה כעת גם הטבת הצטרפות של חודשיים מתנה.
טלי פולג סמנכ"לית שיווק בבזק: "בזק מובילה כיום את שוק הסיבים בישראל בהיקף פריסת הרשת, בקצב חיבור לקוחות לסיבים ובסך הלקוחות המחוברים על גבי הרשת. אנו רואים כי מי שעוברים לסיבים שלנו מבינים לגמרי את ההבדל ונהנים מחוויית גלישה איכותית, אשר באה לידי ביטוי בשביעות רצון גבוהה". 
על הצטרפותה של אשכנזי לקמפיין, ציינה פולג: "עדי מציגה בקמפיין הנוכחי בדרכה ההומוריסטית את המסר ה'סולידרי' שאומר – אם לא בשבילכם, תתחברו בשביל הקרובים והחברים שלכם, כדי שגם הם ירגישו בהבדל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה