שיווק ופרסום

עומר אדם מציג שינוי קיצוני במראה. מה גרם לו לעשות זאת?

עומר אדם פרסם לפני זמן קצר הצצה לאחורי הקלעים של צילומי הקמפיין החדש למותג משקפי השמש עבורו הוא משמש כפריזנטור. עבור הקמפיין החדש, צבע אדם את שיערו לכחול
רוני שיינר | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
הזמר עומר אדם מצטלם בשעות האחרונות לקמפיין חדש עבור מותג משקפי השמש "קאטליה" מבית אופטיקנה. אדם משמש כפריזנטור של המותג מזה שלוש שנים.
עבור צילומי הקמפיין נפרד עומר מהצבע הטבעי בשיער, לטובת צבע כחול וזוהר למרחקים. האם עומר יחליט לאמץ את המראה או ייפרד ממנו במהירות? ימים יגידו. 

שמו של אדם לא יורד מהכותרות. אתמול הושק אלבום EP חדש של ליאור נרקיס במסגרת המיזם "מחתנים את הלוחמים- הדואטים הגדולים", בו נכלל גם דואט של נרקיס עם אדם.
לפני יומיים פרסמנו את הדירוג השבועי של ספוטיפיי, לפיו אדם עושה מהפך מרשים ועולה לראש רשימת האומנים המואזנים ביותר השבוע בספוטיפיי, כשהוא עוקף את אושר כהן שיורד למקום השני.  
בתחילת החודש עלתה העונה החדשה של "הבוזגלוס", כאשר באחד הפרקים סיפרה זוגתו של אדם, הדוגמנית יעל שלביה לחברתה מירן בוזגלו, כי אדם מתחזק: "כשהתחלנו לצאת, לא ביקשתי ממנו אף פעם לשמור שבת. זה צריך לבוא מהן אדם. זה בא ממנו". שלביה, נזכיר, היא בוגרת אולפנה שהתחנכה בבית דתי. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה