שיווק ופרסום

קנדל ג'נר בקמפיין חדש: זה הסוד שלה למראה אייקוני

פקטורי 54 משיקים קמפיין חדש בכיכובה של קנדל ג'נר לאופנת אביב 2024 של בית האופנה קלווין קליין. סדרת הצילומים מלווה את קנדל ג'נר בת ה-28 כאישה עצמאית ובטוחה בעצמה, הצועדת ברחובות העיר בשגרת יומה. הקולקציה מתמקדת במגמת היוקרה השקטה, עם פריטים בגזרות נקיות ובסגנון קז'ואלי אך מתוחכם

מערכת ice | 
קנדל גנר קלווין קליין (צילום מרט אלאס @mertalas)
 פקטורי 54 מציגים קמפיין חדש לאביב 2024 בכיכובה של קנדל ג'נר. הקולקציה מחזירה אותנו אל המינימליזם והמראה הבלתי מתאמץ שהפכו את המותג לאייקוני. סדרת הצילומים מלווה את קנדל ג'נר בת ה-28 ברחובות ניו יורק עם פריטים בגזרות נקיות ובסגנון קז'ואלי אך מתוחכם, המתכתבים עם האסתטיקה המזוהה עם קלווין קליין.
הסדרה נפתחת עם אחד מפריטי המפתח העל-זמניים במלתחה הנשית - שמלת מיני שחורה בגזרה ישרה, נטולת שרוולים, עם מפתח צוואר עגול וסגור. יש שיגידו, מראה אודרי הפבורן עדכני. 
ג'נר מספקת פרשנות מחודשת של גזרה משוחררת ושרוולים קצרים, והיא משולבת עם מכנסי צ'ינו לבנים. הטוטאלוק הלבן, שמסתמן כאחת המגמות הבולטות לעונה הבאה, מובא גם במראה הכולל טרנץ' אביבי עם חגורה הנקשרת במתניים שמעניקה טוויסט נונשלנטי.
הרומן בין בית האופנה לדוגמנית החל לפני המון שנים. עוד כשהיתה בת 19 הביעה את התרגשותה משיתוף הפעולה: "לדגמן את הג'ינסים של קלווין קליין זה ממש הגשמת חלום עבורי. אני לובשת את המותג כבר שנים וגדלתי על הפרסומות האיקוניות עם הסופרמודלס הכי גדולות בעולם. לכבוד הוא לי להיות חלק מהמורשת הזאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה