טלוויזיה

קשת 12 מכינה מוקש לרשת 13: זה מה שיקרה

אחרי שנודע כי פקין אקספרס עולה לאוויר ברשת 13 לאוויר ב-11.2, גם המטבח המנצח VIP חוזרת בעונה חדשה בראשון הבא (11.2) בקשת 12. השופטים חיים כהן ורותי ברודו יפגשו סביב השולחן את איציק כהן ובתו דניאל, אלון אבוטבול ופרודתו שיר, אבי כאכון ואחותו נינה, אנה ארונוב ובעלה אייל וקובי אוז ובת זוגו בת שבע
מערכת ice |  2
קשת 12, רשת 13 (צילום עריכה אייס)
אחרי שפורסם כי תכנית הריאליטי "פקין אקספרס", אשר אמורה להחליף את "המירוץ למיליון" שהצליחה לגרוף אחוזי רייטינג נאים במיוחד,  תשודר בקרוב ברשת 13 ותאריך העלייה המיועד שלה: יום ראשון, ה-11 בפברואר 2024. מסתבר שקשת 12 הכינה מוקש לערוץ המתחרה.
גם המטבח המנצח VIP חוזרת בעונה חדשה בראשון הבא (11.2) בקשת 12. השופטים חיים כהן ורותי ברודו יפגשו סביב השולחן את איציק כהן ובתו דניאל, אלון אבוטבול ופרודתו שיר, אבי כאכון ואחותו נינה, אנה ארונוב ובעלה אייל וקובי אוז ובת זוגו בת שבע.
כזכור, לרגל עליית הסדרה, רשת 13 פרסמו טיזר ובו המנחה, עוז זהבי, אמר: "זו הרפתקה מטורפת. יש תשעה זוגות שיוצאים למירוץ משוגע של 5,000 קילומטרים. הקאץ' הוא שאתה מקבל רק דולר אחד ביום – תחשוב שעם הכלום הזה שאתה צריך למצוא מקום לישון בו, לאכול, לנסוע עשרות ואפילו מאות קילומטרים ביום". אין ספק כי הקונספט של התחרות עדיין לא נצפה על המסך, ויהיה מעניין לראות כיצד המשתתפים יצליחו להסתדר במדינות זרות כשברשותם סכום כסף מועט כל כך.
  

נראה כי ברשת 13 תולים תקוות רבות בהצלחתה של הסדרה, שכן ישראלים רבים מחפשים כמה רגעי נחת מהאירועים הקשים אשר פקדו אותנו בעקבות מלחמת חרבות ברזל, ו"פקין אקספרס" אמורה לשרת את המטרה הזו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה מרגש
    שילה נהרי 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושלם
    סגור
  • 1.
    נקווה שמוצלח הפקין אקספרס
    מובטל 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מעניין למישהו המטבח המנצח סדרה משעממת
    סגור