עסקי ספורט

אייל ברקוביץ' בצעד ראשון ברשת 13: זה מה שקיבל מהערוץ

המגיש קיבל לראשונה את כרטיס העובד שלו וכעת הוא רשמית חלק מהערוץ, יוכל להתנייד עמו בין האולפנים
מערכת ice |  5
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
לרשת 13 יש עובד חדש. אחרי ההצטרפות של אייל ברקוביץ׳ לערוץ, עדיין בוחנים שם איזו תכנית תתאים לו בצורה הטובה ביותר ותמקסם את הרייטינג שהוא יכול לגרוף עבור הערוץ. בינתיים, רן בוקר העלה תמונה שלו עם כרטיס העובד שלו בערוץ.

צילום: רן בוקר (טלגרם)
בעוד ברקוביץ' עצמו רוצה תכנית בסגנון 'הפטריוטים' של ערוץ 14, ברשת בודקים עוד אופציות. נעשו פניות למספר חברות הפקה כדי שיציעו רעיונות חדשים לקראת התוכנית המתהווה של 'הקוסם'. בינתיים נבדקת האפשרות האם לשתף את ברקוביץ׳ בפנאלים של תוכניות שונות, אך החלטה סופית טרם התקבלה. כעת, עם כרטיס העובד שלו הוא יכול להכנס לאולפנים והמשרדים.
 
רק לאחרונה נחשף חוזה החלומות של אייל ברקוביץ' ברשת 13, רגע אחרי הפרידה המתוקשרת מזוגתו להגשה ב-18 השנים האחרונות אופירה אסייג, רשת 13 צירפה באופן רשמי על הצטרפותו של אייל ברקוביץ' לנבחרת הטאלנטים של הערוץ והחוזה שלו כולל שכר מפנק במיוחד.
ברקוביץ', מהמנחים הבולטים בטלוויזיה הישראלית, יצטרף לרשת 13 בתחילת השנה החדשה ויגבש יחד עם צוות הפיתוח של הערוץ רעיונות וכיוונים לתכנית חדשה. רן בוקר טוען כי הוא יזכה לחוזה 'מיליונים', כ-200 אלף שקלים בחודש - מהגבוהים בטלוויזיה בישראל, כמעט פי שניים ממה שהרוויח בקשת 12.
בשש השנים האחרונות הנחה ברקוביץ' מדי שישי, יחד עם אופירה אסייג, את תכנית האירוח "אופירה וברקוביץ" בקשת 12, ומזה למעלה מ-15 שנים הוא מגיש ברדיו יחד עם אסייג את תכנית הספורט, מהפופולאריות בישראל, אשר משודרת משנת 2011 ברדיו תל אביב מדי ערב. לאחרונה החל להגיש גם תכנית אקטואליה חדשה בתחנת הרדיו, בשם "החמ"ל של רדיו תל אביב".

ברקוביץ', שהחל את הקריירה המקצועית שלו בכדורגל הישראלי ומשם נסק לליגות הבכירות באנגליה ובסקוטלנד, נחשב לאחד מטובי שחקני הכדורגל הישראלי בכל הזמנים ולפרשן מוערך.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    א.ברקוביץ
    אני 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפלו על הראש, מה שוב נשמע את הנביחות ביבי ביבי? עף בבעיטה,ובא ל13 בדלת האחורית ועוד עם חוזה שמן רק כי הוא מצטרף לעליהום .אני עם הערוץ 13 גמרתי ,
    סגור
  • 4.
    כישלון כישלון כישלון
    פטריוט 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה תכנית כמו הפטריוטים עאלק לא תגיע לכרסוליים של אף אחד מחברי פאנל הפטריוטים
    סגור
  • 3.
    מגיע לו כל שקל. אחלה גבר (ל"ת)
    נחום אלה 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ברקו
    רפי 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא יעזור להם לצלול עוד יותר עמוק ו אולי סוף סוף להסגר לגמרי!
    סגור
  • 1.
    מצא מין את מינו. שניהם צוללים בסקרים (ל"ת)
    אברימלה 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור