ויראלי

אייל ברקוביץ' בדרך לריאליטי? בנו חשף את שם התכנית

ליאור ברקוביץ', הבן של כוכב העבר, כתב הבוקר: "בוקר טוב, i'm back" ולאחר מכן כתב: "קמתי במוד טוב היום, אז כל ערוצי הטלויזיה אני נותן לכם שבוע להתקשר ולהציע לי ולמשפחתי היקרה תוכנית טלויזיה יש כבר שם, ׳׳הברקוביצ׳ים׳׳, בהצלחה צאו לדרך"
מערכת ice |  3
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)
אחרי שאייל ברקוביץ', חזר ביום ראשון האחרון בשעה 10:00 עם תוכנית האקטואליה החדשה של 'הקוסם' ברדיו תל-אביב, כעת הבן שלו, ליאור ברקוביץ' חושב על סדרה נוספת שאביו יוכל להתאים לה, יחד איתו כמובן.
ברקוביץ' הבן שלא צייץ מאז ה-2 בדצמבר, כתב הבוקר: "בוקר טוב, i'm back" ולאחר מכן כתב: "קמתי במוד טוב היום, אז כל ערוצי הטלויזיה אני נותן לכם שבוע להתקשר ולהציע לי ולמשפחתי היקרה תוכנית טלויזיה יש כבר שם, ׳׳הברקוביצ׳ים׳׳, בהצלחה צאו לדרך".

הוא גם לא שכח לסגור חשבון עם צייצנים שדעותיהם פחות התאימו לשלו וכתב: "יש פה איזה אחד אור חיים, פעם ראשונה שנחשפת לציוצים שלו והוא נכנס בקלות לרשימה של הטופ 10 מסכנים הארצי"
כזכור, המגיש שנעדר מהמסך של קשת 12 מאז ה-7 באוקטובר, יום פריצת מלחמת 'חרבות ברזל', חזר בתכנית חדשה וללא אופירה אסייג שלפחות מבחינתה מאיישת רצועות שונות בקשת 12 בעיקר בשעות הלילה המאוחרות. התכנית החדשה בהגשתו של 'הקוסם' קיבלה את השם "החמל של רדיו תל אביב", שתאבק ברצועות דומות בתחנות מתחרות. ברקוביץ' יישאר במקביל גם בתכנית הספורט של ישראל ב-102FM שמשודרת מדי ערב ב ב-18:00. וכן, יש לו גם שותפים חדשים
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ברקו
    תמר 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי אופירה היא שהובילה את התוכנית שהיתה היא היתה תותח נקודה
    סגור
  • 2.
    חלול
    חגית 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחושבים על חלול על ישראלי המכוער חושבים ברקו איש אלים
    סגור
  • 1.
    הלוזרים
    חגית 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחה חלולה לוזרים חסרי מודעות עצמית
    סגור