טלוויזיה

בקרוב ברשת 13: זו תוכנית הריאליטי שתחליף את המירוץ למיליון

תוכנית הריאליטי "פקין אקספרס" הנחשבת למתחרה של "המירוץ למיליון" צפויה לעלות על המסכים בקרוב. הערב ישודר הטיזר הראשון ברשת 13
מערכת ice |  1
פקין אקספרס (צילום רשת 13)
תוכנית המציאות הישראלית "פקין אקספרס", אשר נחשבת למתחרה של תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", תשודר בקרוב ברשת 13. תוכנית האקסטרים שתכלול תשעה מתמודדים, תתעד את המסע המאתגר אשר במהלכו אלו יצטרכו לבצע משימות לא פשוטות ולעבור ממדינה למדינה בעזרת דולר בודד, במטרה לזכות במיליון שקל.
על פי רשת 13, הטיזר הראשון לתוכנית האקסטרים, יעלה הערב. תוכנית הריאליטי שתעלה בקרוב ברשת 13, תשודר תחת הקונספט: "אין על הישראלים בעולם? כמה רחוק הם יגיעו עם דולר אחד ביום?".
בעקבות כך, הפקת תוכנית האקסטרים "פקין אקספרס", חשפה את האתגרים הרבים שיעמדו בפני תשעת המתמודדים: "בתוכנית יתמודדו תשעה זוגות במסע קשוח, ובמהלכו הם יעברו בין מספר מדינות, יחצו מעל 5,000 ק"מ ולאורך הדרך יבצעו משימות קשות, ללא עזרה במציאת מקומות לינה, מזון ותחבורה. אם זה לא מספיק – הם ידרשו לעשות את כל זה עם דולר אחד בלבד. הזוג הראשון שיחצה את קו הסיום יזכה בפרס של מיליון שקל".
בחודש אוגוסט האחרון, דווח כי לאחר שהפקת התוכנית נאלצה להתמודד עם אתגרים משפטיים, אשר עסקו בטענת זוג משתתפים כי יממה לפני הטיסה לצילומי התוכנית השניים קיבלו (לכאורה) הודעה כי רשת 13 לא מעוניינת בהשתתפותם. בעקבות זאת, זוג המשתתפים הגיש תביעה על הפרת ההסכם מולם ולכן השניים דורשים פיצוי כספי של חצי מיליון שקל.  
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעולה!
    דניאל 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחכה לפקין אקספרס בקוצר רוח כבר כמעט 5 חודשים מה-31.08 כשהפרומו הראשון שוחרר. מאוד מקווה שמיד אחרי סיום שידור פקין אקספרס ברשת, קשת יעלו את העונה החדשה של המירוץ למיליון שצולמה לפני יותר מ-7 חודשים.
    סגור