טלוויזיה

רשת 13 מטילה פצצה: אחת התוכניות האהובות בישראל בקאמבק מטורף?

בערוץ מתכנין לעלות ספין אוף לאחת מסדרות הקאלט הגדולות בישראל, "פוליאקובים", בכיכובה של יעל פוליאקוב, ששודרה במשך שתי עונות ב"הוט"
מערכת ice |  1
יעל ושוש פוליאקוב בתכנית "מה שתגידו" (צילום כאן 11)
אחת התוכניות המצחיקות, הנוסטלגיות והאהובות על הישראלים היא הסדרה "פוליאקובים", שעלתה לשידור בשנת 2011 ב"הוט", ומאז הפכה לקאלט של ממש. היום (חמישי) פורסם לראשונה על ידי ערך סוויסה ב"ישראל היום" כי ברשת 13 שוקלים לעשות "ספין אוף" לתוכנית האהובה.
על פי הדיווח, בערוץ שוקלים זאת בחיוב, ואם זה אכן זה יקרה בסופו של דבר, זה יקרה בסמוך לסיום העונה של התוכנית בה משתתפת בימים אלה יעל פוליאקוב, "תם ויעל", יחד עם תם אהרון. 
הסדרה "פוליאקובים" הייתה סדרה על משפחתו של ישראל פוליאקוב (פולי), אחד מהקומיקאים והשחקנים הגדולים בתולדות מדינת ישראל וחבר ההרכב "הגשש החיוור". הסדרה מגוללת את הסיפור של המשפחה בראשה האם, שוש, בעלת לשון חדה ומחוספסת, שמבלה רוב הזמן עם בנה הבכור של יעל, יונתן, והוא בערך הבן אדם היחידי שיש לו עמה קשר עמוק.
ליעל שני אחים, אריאל ואיתמר, איתם היא נמצאת רוב הזמן בוויכוחים ועימותים. ליעל אכפת רק מעצמה, למורת רוחם של אחיה ואמה. יש לה בעל, אלעד, אשר נענה לצרכיה בכל הזדמנות, והיא עצמה, מבלה וחיה את החיים. העונה שודרה במשך שתי עונות ב"הוט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בקושי נפיחה
    פצצה?! 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש רק פתרון אחד לערוץ 13. סגירה.
    סגור