טלוויזיה

כוכבת 'האח הגדול' מעוררת סערה: "עזה הרוסה, הרגנו חפים מפשע"

רנין בולוס, משתתפת העונה הראשונה של 'האח הגדול', מעוררת סערה: "החטופים לא בבית, חמאס לא הושמד, הרסנו את עזה, הרגנו חפים מפשע וילדים. מתי יבוא השלב שתעופו מהממשלה ותתנו לנו צ'אנס להציל את המדינה הזאת"
תום נחום | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אחרי שהתייחסה לפני למעלה מחודש לדבריו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון נגד הכיבוש וקראה בעצמה לסיום הכיבוש ברצועת עזה, וכמו כן, לאחר שהגיבה לביקורות ולנאצות שקיבלה בעקבות כך, משתתפת העונה הראשונה של 'האח הגדול', רנין בולוס, מעוררת סערה חדשה. 
בולוס העלתה ציוץ בו כתבה כך: "שלב ראשון, שלב שני, שלב שלישי ואנחנו עדיין באותו שלב: החטופים לא בבית, חמאס לא הושמד, הרסנו את עזה, הרגנו חפים מפשע וילדים, הגדלנו את השנאה כלפינו והעיקר מדברים איתנו על שלבים. מתי יבוא השלב שתעופו מהממשלה ותתנו לנו צ'אנס להציל את המדינה הזאת". לאחר שספגה פעם נוספת נאצות, כתבה בולוס: "כולי תקווה שרוב העם שלנו זה לא כמו האנשים שמגיבים לי פה, אני חייבת להאמין ככה אחרת אין טעם במאבק הזה".
 
כזכור, בולוס כתבה כך בציוץ שהעלתה בעקבות התגובות שקיבלה לציוץ בנוגע לכיבוש: "אני יודעת שאתם כועסים עליי כשאני מראה את הצד השני, ואני יודעת שאני אמשיך לקבל קללות כמו "זונת חמאס" כשאזכיר את הסבל בעזה, אבל זה לא יעזור לכם, אני לא מוותרת על האנושיות שלכם, כי אני יודעת שהיא קיימת, אני אמשיך לנסות לעורר אותה".
 

עוד קודם לכן כתבה בולוס לצד סרטון של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון לצד ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו מדבר על הכיבוש וכתבה כך: "אף אחד לא יכול להאשים את אריאל שרון או את זה שלידו בשמאלנות נכון? ועדיין, שרון ידע טוב מאוד שאם רוצים שישראל תמשיך להתקיים, הכיבוש חייב להסתיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה