תקשורת ומדיה

הפתעה בחדשות 13: מה חשף צבי יחזקאלי בשידור חי?

כתב וראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, חשף בשידור חי סרט ראש של מחבל נוח'בה שקיבל מאחד החיילים בעזה: "הוא הביא לי את הסרט וסיפר לי כמה הם פחדנים, קחו את זה איתכם לגיהנום שלכם"
תום נחום |  2
צבי יחזקאלי (צילום יונתן זינדל פלאש90)
בצל התקרבות עסקת החטופים, צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-48 של המלחמה בעזה (חמישי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, אבל כעת על הפרק עסקת חילופי השבויים שסוכמה בין הצדדים ותביא להפוגה בלחימה, אלא אם יהיו שינויים של הרגע האחרון.
במקביל, רגע מפתיע נרשם באולפן חדשות 13 בזמן השידור אותו הנחה גיא לרר, כתב וראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 13, צבי יחזקאלי, חשף את ה'מתנה' שקיבל מאחד הלוחמים בעזה - סרט ראש של מחבל נוח'בה: "כשהייתי בעזה נכנסתי לבית הראשון בג'חר א-דיק, מין שכונה בפאתי זיתון, אגב, את הבית שהייתי בו תוקפים עכשיו, ואני מאוד אוהב לחזק את החיילים, ואיזה חייל נתן לי 'כיף' כזה והרגשתי משהו רך ביד, הוא אמר לי 'תפתח את זה כשאתה חוזר לבארי, את זה אני חיסלתי', הגעתי, פתחתי וראיתי שזה בעצם סרט של נוח'בה, אומנם זה נורא, זה היה על ראש של מחבל, הראיתי את זה ליוסף חדאד, הוא אמר לי 'אני חיסלתי נוח'בה אחת כדי להגיד לך שהם פחדנים', קחו את זה איתכם לגיהנום שלכם".
יוסף חדאד הוסיף תוך שהוא משליך בזלזול והפגנתיות את הסרט: "לחיילי צה"ל, תביאו לנו עוד הרבה כאלה כדי לנגב איתם את הרצפה, עזבו, בעצם זה ילכלך את הרצפה, עזבו לא משנה".
 
בתוך כך, כזכור, לפני מספר ימים, בעקבות דברים מעוררי מחלוקת ומסעירים שכתב ניר אבישי כהן, כוכב האח הגדול לשעבר, שהעלה טענות הקוראות להפסקת אש, איש ההסברה מספר אחת של ישראל, יוסף חדאד, יצא נגדו בביקורת חריפה וכעת מתברר שהיא עלולה לסבך אותו מאוד, אם כי חדאד הגיב לאיום התביעה של כהן באדישות מסוימת.
חדאד הגיב לאיומיו של ניר אבישי כהן כך: "ההוא שיצא משוברים שתיקה מאיים שיתבע אותי - כשאתה כותב שהטבח הזה לא קרה בוואקום אתה נותן לו הצדקה בדיוק כמו שמזכ"ל האו"ם עשה כשהשתמש באותה הגדרה ואז הגורמים הרשמיים במדינה תקפו אותו על כך שהוא מצדיק טרור. אני אמשיך להגיד את הדעות שלי והניסיון השתקה או הפחדה שלך לא יצליח. אז חביבי מוזמן לתבוע אהלן וסהלן!". חדאד גם הוסיף ביטוי בערבית שמשמעותו היא 'לא אכפת לי'.
כזכור, ניר אבישי כהן כתב כך: "זנחנו כל מחשבה על שלום עם שכנינו הפלסטינים, האמנו שעוד התנחלות ועוד מאחז יביאו את גאולת הארץ הזו. במקום זאת, ההתנחלויות, הכיבוש והמצור הביאו לחורבן הארץ הזו".

חדאד שיתף את דבריו וכתב: "תודה על השירות מילואים שלך, באמת מעריך את זה לא בצחוק… כל מי שעזב הכל כדי לעלות על מדים ולשרת בימים האלה ראוי להוקרה! ועכשיו כשסיימת את המילואים. השירות הכי טוב שתוכל לעשות למדינה זה פשוט לשתוק שאף אחד לא ישמע את דברי הבורות והצדקת הטרור שלך!".
כוכב האח הגדול הגיב לו באיום חד משמעי: "אדון יוסף החצוף – אני לובש מדים מתוך אהבת המדינה הזו, גם אם יש לי ביקורת. מי אתה שתגיד לי לא להביע את הדעות שלי? אני מעולם, אבל מעולם, לא הצדקתי טרור. מה שכתבת זו דיבה, ואני מתכוון לתבוע אותך. נפגש בבית המשפט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי לימד את הכתבים שלכם לכתוב?
    ליאת 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בס"ד. כותבים עם שגיאות כאלו איומות כאילו הם חזרו לכיתה ג' (וזה בהגזמה לטובתם) ועדיין לא הפנימו שהאופן שבו כותבים, שונה מהאופן שבו מדברים. מרגע לרגע הדור הזה נהייה יותר ויותר חמור.
    סגור
  • 1.
    מה קפץ לך, הצבי, או היחזקאלי. אגב, מוצא עירקי? (ל"ת)
    אבו בכר אל בגדדי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור