טלוויזיה

אברי גלעד מתפוצץ: "גם אני שונא אותו"

המגיש דיבר על תופעת האופנועים המרעישים במכוון בכבישים בקולות הדומים לאזעקה: "אני אומר לעצמי - אל תהיה כזה צדיק. מותר לפעמים לשנוא שנאה עיוורת את מי שמקפיץ לך את הלב בכוונה עם אגזוז חתוך"
מערכת ice |  5
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אברי גלעד שנמצא בימים אלה כמעט בכל נקודה, אם על המסך לצד ארז טל בקשת 12 או בשטח מחלק כריכים לחיילים או עורך מסיבות ימי הולדת לנעדרים על פי בקשת המשפחות, מעלה נקודה מרתיחה במיוחד בטורו ב'ישראל היום'.
גלעד כתב: "אנחנו עומדים ברמזור, לידנו אופנוע־פשע, סוחט את מצערת הגז שלו ומשמיע קולות שמאוד דומים לאזעקה. בתי הקטנה אומרת: אבא, אני שונאת אותו. אני אומר: גם אני. אני מסתכל על האופנוע ורואה שגם לוחית הרישוי שלו מקופלת, כמו אצל עברייני דו־גלגלי סדרתיים, כדי שלא יהיה אפשר לצלם. אני מבין - מדובר בטיפוס א־סוציאלי. אדם שנהנה לזרוע אימה בליבות אחרים, ובייחוד כשהכל כל כך מתוח".

עוד סיפר: "אני מתחרט שאישרתי שגם אני שונא אותו, ולא תיקנתי למסר של חמלה על החלשים שלא יודעים איך ליצור לעצמם מקום בעולם ובוחרים להציק כדי שישימו לב אליהם. אני אומר לעצמי - אל תהיה כזה צדיק. מותר לפעמים לשנוא שנאה עיוורת את מי שמקפיץ לך את הלב בכוונה עם אגזוז חתוך".
לסיום כתב: "ראיתי בשמחה שהמשטרה החרימה מערבים, שהקפיצו בכוונה את שכניהם היהודים, כמות נכבדה של אופנועי טרור כאלה. הייתי שמח לארגן את טקס השמדתם במכונת גריסה ענקית באצטדיון דוחא לעיני הבעלים. אבל ברור שהתופעה לא נבלמה. אופנועים, טרקטורונים ומכוניות משופרות הפכו להיות כלי נשק, וכך יש לנהוג בהם. בתחילת החודש הופיעו רוכבי טרקטורונים, ערבים עם דגלי פלשתין, במושב גמזו שבשפלה, ואילצו את התושבים לצאת ולהגן על בתיהם. הם ברחו בסוף. ומה יקרה כשישובו? זה הזמן להוריד מהכביש אופנועים רועמים, טרקטורונים מפחידים ומכוניות משופרות לרעה. המלחמה היא הזדמנות לנקות בלי לתת דין וחשבון לאף אחד".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אברי רק שתדע . אני לא שונא אותך
    RZ 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל מתעב אותך ואת אופייך הזיקיתי .. אתה איש זיקית . במשך שנים עבדת על אנשי הימין כאילו אתה מכה על חטא כאילו הייתה לך הארה ועכשיו את מבין יותר את המתיישבים ביו"ש .. אבל מסתבר שאצלך זה היה מתוכנן וכך עשיתה רייטינג על הגב של הימין במשך שנים ... ופתאום הופ ואתה נגד הימין נגד ביבי ונגד הממשלה . ללמה? כי חזרת ללקק לשמאל . ועכשיו את עם החבר שלך ארז טל .. שביחד ניפצתם טקליטורים של זמרים מזרחיים על הקיר של גלי צה"ל .. במרומך הייתי סותם את הפה שלי .. גבר במדינת ישראל שלא החזיק רובה מימיו .. אפילו הנשים טובות יותר ממך בהגנה על המולדת .. לך לעזאזל עם הכריך אבוקדו שאתה חייב לאכול ב9 בבוקר אחרת תתחיל לפרכס .. עלוב נפש שכמותך
    סגור
  • 4.
    אני רק שאלה לאברי מה דעתו על נתניהו והמשיחיים בממשלה ? (ל"ת)
    מיקי 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 3.
    מכוניות רועשות
    גוגו 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    התופעה הזו קיימת גם באזור קריית אתא שפרעם מכוניות ואופנועים ללא מערכת אגזוז (מפחית רעש) משתוללות כל לילה ואיפו המשטרה ומערכת האכיפה,בתרדמת
    סגור
  • 2.
    את מי השמוק הזה מעניין ??? (ל"ת)
    אסף 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 1.
    הורסייך ומחריביך מימך יצאו
    חניבעל 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אין אמונה בהם צריך יד קשה איתם ללא פשרות אנו חיים במזרח התיכון וכך אנו צריכים להתנהג
    סגור