תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ: "אפס, טינופת, הבן שלי נלחם"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הותקף על ידי איציק אלרוב ('לא יאומן לאיזה שפל הוא הידרדר'), ותקף חזרה בזעם: "תקשיב יא אפס, הבן שלי נלחם שם עכשיו ומותר לי להגיד מה שאני חושב. אתה טינופת"
תום נחום |  3
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
הכניסה הקרקעית של כוחות צה"ל לעזה גובה קורבנות רבים נוספים, כשהיום (חמישי) זהו יומה ה-27 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שישראל מנהלת בעזה. יותר מ-1,400 אזרחים וחיילים נרצחו ונפלו מאז פרצה מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. חרף שחרורן של 5 חטופות, כ-240 ישראלים חטופים נמצאים בעזה. 
בתוך כך, החיפוש בכלי התקשורת השונים אחר אשמים ואחראים למחדל הגדול שהוביל לאסון הכבד שנפל על עם ישראל ומדינת ישראל נמשך, וגורם לעימותים קשים ברשתות החברתיות. כעת, לאחר שמגיש ערוץ 14, אראל סג"ל הותקף ותקף בחזרה לאחר ששיתף ציוץ של צייצן בשם אלון רונן נגד הרמטכ"ל רא"ל הרצל (הרצי) הלוי ובו נכתב: ""הדרג המדיני עסוק בפוליטיקה קטנה, בזמן שצה"ל והרמטכ"ל עסוקים 24/7 בביטחון ישראל" רמטכ"ל שעסוק בפוליטיקה כל כך קטנה בזמן מלחמה, שיש לך השלכות קשות על הביטחון - חייב לעוף הביתה. הרצי הלוי, תניח לנו".

יועץ התקשורת והאסטרטגיה, איציק אלרוב, תקף את סג"ל וכתב עליו כך: "אמצע המלחמה. מאות אלפי חיילים בחזית ואלו הטקסטים הבזויים שאראל סג"ל משתף בדף שלו. זורקים אבנים על מפקדי הצבא בזמן שהם במשימה. לא יאומן לאיזה שפל הוא הידרדר".
אלא שסג"ל לא נשאר חייב ותקף בחזרה בחמת זעם כאשר כתב בתגובה לציוץ של אלרוב כך: "תקשיב יא אפס, הבן שלי נלחם שם עכשיו ומותר לי להגיד מה שאני חושב. הציוץ הזה ממנשן ציוץ של יוסי יהושע על עופר וינטר אבל אתה טינופת, לא טרחת להעלות את הציוץ המלא. נחכה לשש אחרי המלחמה".
 
אגב, הציוץ אותו צייץ מחדש סג"ל הגיע כאמור, בתגובה לציוץ של הפרשן הצבאי של 'ידיעות אחרונות', יוסי יהושע, בו נכתב: "פרסום מעניין ומעצבן: היום שר הביטחון קיים הערכת המצב שבה השתתף גם תא״ל עופר וינטר, כולל תמונה. וינטר בדרום מתחילת המלחמה והוא מסייע לפקודיו לשעבר מגבעתי. אז מה מעצבן? שעד עכשיו הרמטכ״ל לא מצא לו תפקיד מוגדר, למרות שאין בסגל הפיקוד הבכיר בעל ניסיון כמוהו בעזה. אין מבצע שהוא לא השתתף בגזרה. מנין הלוקסוס לוותר על כל זה? בטח כשכל מילואימניק קיבל משהו, רק לא וינטר. למה?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש עוד 300,000 שמשרתים עם בנך, אז כל אחד ידבר?
    יגאל 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סג"ל: זה שבינך משרת לא נותן לך זכות "לומר מה שאתה רוצה" על הרמטכ"ל. מאחל לו ולכל צה"ל הצלחה ושיחזור בשלום.
    סגור
  • 2.
    גם ערוץ 14 מזייף.
    מיכה 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    צודק התוקף. אנו במלחמה ומחממי הכיסאות באולפנים , מוטב ולא יעסקו כעת בפוליטיקה. בכל הירוצים.
    סגור
  • 1.
    עוד חוכמולוג שופר
    סגל 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האיש הזה קיבל מיקרופון ובאופן אובססיבי מסנגר על כל ש באג׳נדה שלו וכל מי שלא מסכים איתו מקבל צעקות וקללות. חושב שכל החוכמה התנחלה במוחו הצר.
    סגור