תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ: "איש עלוב, תתבייש, הילדים שלנו שם"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, במתקפה חריפה נגד הציוץ המאשים של כתב 'הצינור' ברשת 13 נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואנשי התקשורת מהימין על רקע האסון הכבד במתקפת הטרור הרצחנית של החמאס: "אתה איש עלוב. בזמן שאתה יושב ומלכלך עלינו "יתנהגו בצורה מופקרת"!!! הילדים שלנו שם. תתבייש"
תום נחום |  9
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
הרוחות סביב מלחמת 'חרבות ברזל' ממשיכות לסעור, כאשר הטראומה הקשה סביב מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס שגבתה בשלב זה את חייהם של לפחות 600 נרצחים, מספר שלצערנו הרב צפוי להמשיך ולעלות, גורמת לעימותים רבים בקרב אנשי התקשורת הישראלית סביב טענות כאלה ואחרות על האשמים במחדל הגדול שהוביל לאסון הכבד.
עו"ד רוני ססובר, הפעילה הפוליטית ולשעבר מועמדת ברשימת 'ימינה' לכנסת וכמו כן, אשתו של כוכב ערוץ הילדים לשעבר ומגיש ערוץ 14, גיל ססובר, כתבה בטוויטר כך: "לא תוכלו להשתיק את השאלות הקשות שעולות מאתמול. איך הופקרו האזרחים? איפה היה הצבא במשך שעות? מי השתיק את כל המערכות? מחבלים נכנסים ויוצאים עם שבויים… מטורף מה שקרה אתמול. צבא מוסרי חייב לתת מענה. לא יעזרו ההכפשות. אנחנו רוצים תשובות מהצבא, מהדרג הבכיר ביותר. מסוכן ביותר אם לא נדע את התשובות. ולממשלה- לא מרשים אותנו בניינים נופלים. אנחנו לא מוכנים להפצצת עמדות ריקות ובנייני משרדים. אל תסכנו את הילדים שלנו עם מטרות לא חד משמעיות. בעל הבית חייב להשתגע מול הנאצים. תביאו את האלוף בריק לפני אייזנקוט".

מי שהגיב לססובר היה כתב 'הצינור' ברשת 13, בר שם אור, שכתב כך: "יש פה מכונת רעל שתוקפת את הצבא מאתמול בכינון ישיר, הכל כדי להסיט את האש מהאחריות של הממשלה הכושלת והלא מתפקדת לאסון הכי גדול שקרה לעם היהודי מאז השואה. זה פשוט בלתי נתפס. בזמן שיש לוחמים בלי אפודים בשטח הם מפיצים קונספירציות נגד הצבא. המחדל המודיעיני כבר ידוע ודובר. אבל האישה הזאת מפיצה ״שאלות קשות״ נגד הצבא בזמן לחימה. פטריוטים שחרדים לגורל המשפחות, החטופים והחיילים צריכים להשתיק את הקולות של המטורפים האלה ולדרוש הנהגה שפויה ומתפקדת שתדאג לתת גב לצה״ל".
עוד הוסיף בציוץ אחר: "נתניהו גמר את הסיפור. בעקבותיו גם מכונת הרעל תקרוס. בדיוק בגלל זה השופרות של המכונה, שתלויים בנתניהו למחייתם, יתנהגו בצורה מופקרת וחסרת אחריות ורק ילכו ויקצינו. הם ימציאו אויבים מבית כדי למשוך עד כמה שניתן עד הרגע שבו הם יהפכו ללא רלוונטים. זה מצב מסוכן כי אין להם כבר מה להפסיד. בישראל קרה האירוע הכי נוראי לעם היהודי מאז השואה וחבורת המגלומנים והתלהמים ינסו להסיט את האחריות כפי שעשו בבוקר המחדל הנורא. צריך להיות מודעים למצב הזה ולהגיד לציבור את האמת. עד שהממשלה הלא מתפקדת, ההססנית וחסר הכישורים לא תתחלף ישראל נמצאת בסכנה קיומית".
מי שהגיב היה מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, שכתב לשם אור כך: "אתה איש עלוב. בזמן שאתה יושב ומלכלך עלינו "יתנהגו בצורה מופקרת"!!! הילדים שלנו שם. תתבייש". שם אור ענה: "ההיסטריה שלך מובנת. ביצעתם הסתה בערוץ העלוב שלכם נגד צה״ל וקציניו במשך שנים. נגמר הסיפור אראל. הבדיחה ששמה נתניהו נגמרה. יש לך עוד את הזמן להתחרט ולקרוא לנתניהו ולממשלה הכושלת שלו להתפטר ולהקים ממשלת חירום מקצועית. כל זמן שהם בשלטון ישראל בסכנה קיומית. בניגוד אליכם אנחנו נגיד את האמת לציבור כי זה עניין של להיות או לחדול. הם לא כשירים לנהל את המערכה ואתה לא כשיר להעביר מידע מסולף לציבור שיסיט את האמת מהממשלה המופקרת הזאת".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    סגל ה"חכם"
    יונה 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגל, לא טיפלו בליקויי הדיבור שלך כשהיית קטן?- את זה ניתן לעכל. אתה נשמע כמו ילד מפגר. יותר חמור זה שאתה מדבר בשנאה שטויות מטורפות. איש לא מזכיר את הערוץ שלך מפיץ הרעל והשקרים. רק אתה וחבריך עוסקים בלזרות רעל על המתחרים. אתם יודעים את זה וממשיכים בציניות. זה מטורף ואם אתם מאמינים באלוהים- כדאי לכם להיזהר!
    סגור
  • 7.
    סגל בגלל אנשים כמוך והעומדים בראש העם הזה שילמנו מחיר
    יקי 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שעמד לנגד עיניכם הוא לחלץ את הפושע שלכם מהמשפט מה שעמד לנגד עיניכם הוא החקיקה ולבטל את בתי המשפט על פשעים אלה אתם תשפטו בתום המלחמה וכנראה הממשלה הזאת תעמוד לקיר בגין בגידה והפקרה של מדינת ישראל
    סגור
  • 6.
    השלום הסמולני-קרס בעזה ואנרכיסטים/סרבני קפלן מרימים ראש (ל"ת)
    איתן 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 5.
    מחכה שאראל יעצור רגע ויהיה אמיץ להגיד טעינו.
    רועי 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שלרגע אחד יתעלה לגודל הדעה ויבין שמשהו נורא קרה פה. אין יותר שמאל בישראל. יש מרכז ליברלי תאב חיים ויש ממשלה אימפוטנטית מלאה בחדלי אישים שלא ראויה לעם הזה. מותר להיות ימני ולבקר את הממשלה.
    סגור
  • 4.
    מחבל
    רעיה 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בר שם אור אתה יכול וצריך להתחלף עם כל הילדים והאנשים שבשבי , אתה צריך להיות במקומם של כל מי שכואב על ילדיו . אמן.
    סגור
  • 3.
    בר שם אור העלוב היה ונשאר סייען של האויב (ל"ת)
    מתן 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 2.
    בר את פשוט בושה
    סימה 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 7
    בר שם קל להאשים את ביבי. איפה המודיעין ר" מטכל מלל שב"כ הם אלו שהיו צריכים להרתיע את היבי ממלחמה. פשוט הרדימו אותנו
    סגור
  • עיוורון פוליטי בזמן חירום - ממש בושה (ל"ת)
    יואב 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אין לארא"ל איזו התרגשות מתפילה בכיכר דיזנגוף למכור?
    הרג"א עופר המשיח 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 5
    היהודים המשכילים בתל אביב עדיין עבדים של אסופת הזיבורית חסרת ההשכלה שקוראת להם "אנטישמים" ורוצה להכתיב להם גרסה פסיכית של יהדות מדירת נשים, מזרחים, ותעודות בגרות. חובה לסגור את ערוץ 14.
    סגור