טלוויזיה

ינון מגל מתכונן למלחמה במפגינים: "קראו לזה הגנה עצמית"

ינון מגל כתב לאחר שנרגעו העיניינים בעקבות ההפגנה נגד הערוץ בזמן שידור הפטריוטים, שגרמה להפרעות בשידור: "כך זה קרה: ידידיה מאיר הזמין לסוכתינו את האושפיזין הראשון אברהם אבינו,  ובדיוק אז הבולשביקים פתחו בהרעשה... אני קורא לכל מי שרוצה להגן עלינו ולאפשר לנו לשדר מהסוכה, להגיע מחר לצלע ההר 44 מודיעין"
מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
מקרה חריג ביותר התרחש אמש (ראשון) בתוכנית "הפטריוטים" של ערוץ 14 במסגרתו, מפגינים נגד הרפורמה המשפטית הגיעו סמוך לסוכה ממנה התוכנית משודרת בצמוד לאולפן והחלו להפגין תוך כדי שהם עושים רעש רב. בסופו של דבר, צוות התוכנית נאלץ לצאת להפסקת פרסומות במהלכה הם עברו לשדר מהאולפן הרגיל של התוכנית.
ינון מגל כתב לאחר שנרגעו העיניינים: "כך זה קרה: ידידיה מאיר הזמין לסוכתינו את האושפיזין הראשון אברהם אבינו,  ובדיוק אז הבולשביקים פתחו בהרעשה... אני קורא לכל מי שרוצה להגן עלינו ולאפשר לנו לשדר מהסוכה, להגיע מחר לצלע ההר 44 מודיעין".
 
עוד כתב המגיש: "אהוד ברק קרא לזה היום "הגנה עצמית".. כי עשרות שנים הם שלטו בכל התקשורת וסתמו לנו את הפה. וכיום יש לנו ערוץ אחד, וגם אותו הם רוצים לסגור. אבל לא יעזור להם! אנחנו נגן על חופש הביטוי ועל זכותנו לדבר!".
מערוץ 14 נמסר: ״אחרי שקומץ אלים מנע תפילה ביום כיפור בתל אביב, כעת מפגינים סותמי פיות למנוע שידור מסוכה. צר לנו שהיועצת המשפטית של משטרת ישראל בחרה לאפשר זאת.
דקות קצרות לאחר שהחל השידור של התכנית ״הפטריוטים״, החלו המפגינים להרעיש באמצעות צעקות, זמבורות ומשרוקיות עד כדי כך שאי אפשר היה להמשיך את השידור והמגיש ינון מגל ושאר חברי הפאנל נאלצו לצאת לפרסומות ולעבור לשדר מתוך האולפן.
ערוץ עכשיו 14 לא ירתע וימשיך להביא מדי יום את הטלוויזיה הטובה והשמחה בישראל.״
 
קרדיט: דוברות ערוץ 14
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה