טלוויזיה

אופירה אסייג מודאגת: "מואשמת בהעלמת מס, תקופה לא משהו"

אחרי ההסתבכות של שאקירה עם רשויות המס בספרד, בחשבון הת'רדס שלה בו היא מדברת על הכל, המגישה של קשת 12 כתבה: "תקופה לא משו …שאקירה מואשמת בהעלמת מס בגובה 15.4 מיליון דולרים. המשפט ייפתח בקרוב והתביעה ביקשה 8 שנות מאסר וקנס של מעל 23 מיליון יורו אם תימצא אשמה"
מערכת ice |  4
אופירה אסייג (צילום freepik, מסך קשת 12)
לאחר שנודע כי שאקירה ממשיכה להסתבך, עם תביעה חדשה בספרד שמעוניינת להרשיע אותה בגין העלמת מיסים בסכום כולל של כ-1.7 מיליון דולר שהעלימה לכאורה בשנת 2018 בזמן סבב ההופעות העולמי שלה, El Dorado, מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג הביעה את דעתה על המקרה.
בחשבון הת'רדס שלה בו היא מדברת על הכל, אסייג כתבה: "תקופה לא משו …שאקירה מואשמת בהעלמת מס בגובה 15.4 מיליון דולרים. המשפט ייפתח בקרוב והתביעה ביקשה 8 שנות מאסר וקנס של מעל 23 מיליון יורו אם תימצא אשמה".
כזכור, ישנה תביעה נוספת נגד הזמרת הקולומביאנית שמבקש לגזור עונש מאסר של 8 שנים. התביעה טוענת במשפט כי שאקירה העלימה מס בסכום של כ-15 מיליון במשך תקופה של שנתיים בשנים 2012-2014. הזמרת טענה בתקופה זו כי היא התגוררה מחוץ לספרד באותה תקופה.
לצד ההסתבכויות הפליליות, ישנו סיכוי לא מבוטל ששאקירה תגיע בפעם הראשונה לישראל להופעה מיוחדת. שותף המוזיקה של הזמרת, קית' סרקיסיאן, העיד בריאיון שערך כי בטור ההופעות הבא הזמרת צפויה לצאת מגבולות אמריקה הלטינית, ארצות הברית ואירופה ולהגיע עד לאסיה והמזרח התיכון: "יכללו מופעי חוץ ואצטדיון בכמעט שני תריסר מדינות ברחבי אמריקה הלטינית, צפון אמריקה, בריטניה, אירופה והמזרח התיכון."
נזכיר כי שאקירה הביעה בעבר את רצונה להופיע בישראל אך יחד עם זאת, מלחמת לבנון השנייה הרחיקה את התוכניות האלה, בשל מוצאה הלבנוני מצד אביה. כמה שנים אחרי שאירועי המלחמה הצטננו בתודעה, ב-2011 הגיעה להופעה יחד עם בעלה לשעבר, פיקה ואף נכחה בוועידת הנשיא שמעון פרס.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתפרנסת משנאה לחרדים ולימין (ל"ת)
    רעה אופירע 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אופירע תקבלי סרטן ! (ל"ת)
    אסף 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איחולים שליליים.
    מירה 10/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולה נפש? מס 2 מה נסגר אתך? בושה.. גם אני לא סובלת את אופירה.אבל לקלל? למה ?
    סגור
  • 1.
    מדוע אופירה מודאגת ? מה קשר ביניהם?
    חיים 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולא אמרה מודאגת,אמרה "תקופה לא משהוא".ממש אבחנה חכמה מצידה,גאון!
    סגור