תקשורת ומדיה

אופירה אסייג זועמת: "די, זה בלתי נסבל"

המגישה ואשת התקשורת תקפה את התנהלות שרי הממשלה כנגד היועצת המשפטית גלי בהרב מיארה והבטיחה כי תמשיך לדבר ולהגיד את דעתה גם אם זה לא נראה לחלקים בממשלה
מערכת ice |  12
אופירה אסייג (צילום אינסטגרם/ אופירה אסייג)

אופירה אסייג תקפה את יחס השרים ליועצת המשפטית לממשלה וטענה כי גלי בהרב מיארה עוברת "השפלות ואיומים חסרי תקדים". בטור השבועי שלה באתר MAKO התייחסה אסייג לאמוציות בתוכנית: אופירה וברקוביץ, לתשובות המרואיינים וטענה כי לא תעבור לסדר היום על השפלת נשים.

"לפני חמש שנים פגשה אותי אישה נאה ברחוב וביקשה ממני לצעוק פחות, חייכתי אליה ואמרתי לה זו התוכנית שלנו, היא מלאה אמוציות" פתחה אסייג את הטור, והמשיכה: "בשבוע שעבר היא השיגה את מספר הטלפון שלי, התקשרה אליי ואמרה לי אל תפסיקי לצעוק ולזעוק את כאבנו, כי זעקתך לאדון פורר בתוכנית היא זעקתנו, נשים וגברים כאחד, היא ניתקה את הטלפון".

אופירה התייחסה לתשובות המרואיינים באולפן: "אנחנו לא אחראיים על התשובות שלהם, אלא רק על השאלות אבל כשהם נופלים בתשובה- כל החום עולה באולפן עד לנקודת רתיחה. פורר הגיע לאולפן עם דף מסרים של דוד אמסלם, מירי רגב ואיתמר בן גביר שהשפילו את היועצת המשפטית לממשלה. ככה בדיוק הם משפילים את מי שלא עושה מה שהם רוצים, קוראים לזה דיקטטורה. הסרטון שנזפתי בפורר הפך לויראלי והדעות היו חלוקות. רוב העם הסכים איתי שהיועצת המשפטית לממשלה עוברת השפלות ואיומים חסרי תקדים, זה בלתי נסבל. הייתי פקידה במשרד הרישוי, לא אצא נגד אף אישה ופורר לא ישכח אותי לעולם".

תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    היא לא אומרת את דעתה היא נובחת אותה (ל"ת)
    שלומי 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    אסייג
    יעקב 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאשר זו רמת השופרות של השמאל,הימין לא צריך לדאוג.
    סגור
  • 9.
    לא רצוייה
    יועז 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה מזמן את לא מעניינת את אגרסיבית ובריוהית ומחפשת כותרכות. תת רמה לך ולערוץ שלא רלוונטי בעני מרבית הציבור
    סגור
  • 8.
    עו"ד פורר בחיר לשעבר בפרקליטות, רעייתו שופטת ו...
    שי 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומגישת תוכנית כדורגל הזויה צועקת עליו - רק בישראל.
    סגור
  • הסתייגות מאסייג
    יעקב 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר אסגייג משתלחת בפורר על יחסו לפקידות,היא תוקעת גול עצמי 4 פעמים :1.מדוע שתקה כאילמת כאשר ברקו השתלח בפרופ.האישה.2.היא מגלה את הבורות שלה בהבנת ההבדל בין פקיד(ממונה) לבין נבחר צבור.3.היא מגלה את הזלזול שלה בפקידות (נשים).4.כאשר הצופים רואים איש ברמתו של פורר מופיע בתכנית ביבים,ומקבל יחס כזה - יתחילו להופיע בתכנית רק אנשים ברמתה של אסייגג.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    די כבר
    מאיר 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא ראיתיכזה גועל בחיים אי אפשר לסבול אותה,בחיים לא תתני שיפגעו באישה?אין לך סנטימנטים לאמא שלך גם,בואו נשאל את סמדר ג אם היא לא פגעה בה,זה רק מה שאנחנו יודעים,כמה ניסית לפגוע בדניאל גרינברג(אגב היא לא סופרת אותך) ובטוח שהיא גם מרחמת עלייך. רק בגלל שהיית מאוהבת באייל גולן)אפילו אמרת שביקשת מבעלך לעשות ילד עם אייל גולן,אז די לצביעות את לא מאמינה לעצמך.
    סגור
  • 6.
    ככה צריך!!!!
    אנצי! 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני רוצה לראות שאופירה אסייג צועקת על קצבאות הנכות הנמוכות,יוקר מחיה,ביטוח לאומי, חוקה,ליבה וכו'!!!! יש הרבה נושאים שצריך לתקן ודחוף והתקשורת כרגע לא ממלאת את תפקידה בתור כלב השמירה של הדמוקרטיה!!!!
    סגור
  • 5.
    איך נותנים למטורללת
    רן 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    במה?אמרנו אל גיזירה ....
    סגור
  • 4.
    בורה חלולה
    יוסי 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שיעור בעברית יא אמה. מי שנבחר נבחר. מי שממונה למשרה הוא פקיד, אפילו פקיד בכיר באם יש לו תפקיד חשוב עם סמכויות. באנגלית קוראים לזה Civil servant. משרת ציבור. הבנת? משרת! צריל לנקד לך? דוד פורר שבזרת שלו יש יותר חוכמה ואינטלקט מאשר לך ולאהבל היושב לצידך ביחד, השתמש במינוח הנכון לתיאור מעמדה של מיארה. היא פקידה ממונה, להבדיל מנבחר ציבור. העלבת עשרות אלפי פקידות בישראל בהשתלחות המטורללת שלך על כך שהכינו פקיד הוא עלבון.
    סגור
  • 3.
    שתזעום עד שתתפוצץ
    Pkk 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מי מדברת ,הצבועה שלא תלמד את הממשלה מה להגיד ומה לעשות שתפנה את חיציה המורעלים לכיוון אחד בלבד והיא היועצת המשפטית והפרקליטו. שמנסים לסכל מהלכי ממשלה ולתפור תיקיםלשריה וליועציה .
    סגור
  • 2.
    אישה דוחה (ל"ת)
    ישראל 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    אופירע אסייג את אישה קטנהההההההה!
    גיא 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ומלאה בבוטוקס חחחחחחחח
    סגור