טלוויזיה

באיזה ערוץ תצפו? מאור שוויצר משתלט על המסך

רשת 13 וקשת 12 ישדרו היום ראש בראש את סדרות הדרמה שלהן כשביניהן מותח קו אחד - אחד השחקנים הראשיים שעומדים בחזית הסדרה. באיזה ערוץ תבחרו?
מערכת ice |  1
מאור שוויצר (צילום השוטרים 2, קשת 12)
השחקן מאור שוויצר מצא את עצמו בתקופה האחרונה מככב בשלושה ערוצים במקביל. שוויצר מגלם דמויות בשתי סדרות דרמה: "השוטרים" בקשת 12 ו"שמים אדומים" ברשת 13, ובנוסף מככב במקביל בסדרה נוספת, דרמה קומית בשם "שישה אפסים" שמשודרת בכאן 11.
הערב מגיעות שתי סדרות הדרמה לנקודת פיק משמעותית כשהשוטרים בקשת 12 מגיעה לפרק הסיום בסופה של עונה דרמטית במיוחד. מהצד השניף ברשת 13 ישודר היום הפרק שלפני האחרון בסדרה "שמים אדומים", גם היא כאמור בכיכובו של שוויצר.
השחקן שכמובן מנוע מלנקוט צד בשלט העלה בסדרת סטוריז לאינסטגרם שלו קידום לשתי הסדרות במקביל והכניס את העוקבים לפרדוקס בשאלה הקבועה באיזה ערוץ לצפות.
השוטרים בקשת 12 מגיעה לפרק הסיום שלה, ולפי דבריו של השחקן שלומי יפרח מדובר בפרק האחרון בכלל של הסדרה, שלא תחודש הלאה לעונה נוספת. שם מגלם שוויצר את דמותו של אדרי, אחד מהשוטרים הנוקמים שמוצא את עצמו מנסה לסייע לחבריו לחזור למשטרה.
ברשת 13 מככב שוויצר בתפקיד ראשי בתור סער, צעיר יהודי וחבר של צעיר ערבי בשם עלי, שהקשר ביניהם מקבל תפנית דרמטית בעקבות סדרת פיגועים קלטנית. הסדרה זוכה להצלחה רבה והכרה בינלאומית עם זכיה בשלושה פסטיבלים בינלאומיים ומועמדות לארבעה פסטיבלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה קרה בגלל הדיקטטורה שעבר החוק עילת הסבירות
    זלמן 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיקטטורה בושה מה קורה בושה דיקטטורה תתבישו
    סגור