טלוויזיה

רשת 13 יכולה להיות גאה: "שמים אדומים" בפרס בינלאומי נוסף

סדרת הדרמה של רשת 13 שמשודרת בימים אלה בערוץ קוטפת בזה אחר זה פרסים בינלאומיים בפסטיבלים ברחבי העולם ומציגה את ההישג הרביעי שלה בתוך חודשיים בלבד
שירה יום טוב |  1
שמים אדומים (צילום משה נחומוביץ)
״שמים אדומים״, סדרת הדרמה של רשת 13, קוטפת פרס בינלאומי נוסף, זאת לאחר שנבחרה לאחת מ-8 הסדרות הטובות בעולם בפסטיבל סיריס מאניה שבצרפת וזכתה בפרסי סדרת הדרמה הטובה ביותר בפסטיבל ברלין ובפסטיבל Global India international film festival בהודו. 
כעת הוכרז פרס יוקרתי נוסף כאשר פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של בואנוס איירס הודיע על הענקה פרס הדרמה הטובה ביותר לסדרה הישראלית
פסטיבל הקולנוע הבינ"ל של בואנוס איירס, הכריז על  מפסטיבלי הקולנוע הגדולים באמריקה הלטינית, והפסטיבל החשוב ביותר בארגנטינה. בפסטיבל התחרו סדרות מכל רחבי העולם, בין היתר מאסיה, אוסטרליה, אמריקה הלטינית וצפון אמריקה.
פסטיבל הסדרות היה פתוח לקהל של עשרות אלפי צופים בדרום אמריקה און-ליין, ובעוד שבועיים תיערך הקרנה חגיגית של פרק הפתיחה של ״שמים אדומים״ בבואנוס איירס. 
״שמים אדומים״ מבוססת על ספרו רב המכר של דניאל שנער, יוצריה הם רון לשם, דניאל שנער, דניאל אמסל, עמית כהן, והבימאי אלון זינגמן, והמפיק הוא יואב גרוס. בסדרה המשודרת בימי שני ברשת 13, מככבים מאור שוויצר, אמיר חורי, אלונה סער, יעקב זאדה דניאל והשחקנית האוסטרלית אנני שפירו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כך סדרה פרו פלסטינית תזכה בפרסים
    אורי 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אם ילד בן 5 יכתוב את התסריט
    סגור