טלוויזיה

כוכב "השוטרים" בחשיפה מפתיעה: כך מצלמים סצינות הריגה

השחקן שלומי יפרח, שסיים את תפקידו ומתקשה להיפרד מהדמות, נענה אמש לשאלות העוקבים וחשף מספר פרטים על צילומי הסצינות המורכבות שנכח בהן. וגם: למה פחד מהסצינה עם צחי הלוי?
שירה יום טוב | 
השוטרים (צילום קשת 12)
השחקן שלומי יפרח גילם עש לפני שבוע ולאורך שתי עונות את דמותו של מאור עזרא, ראש ארגון פשע בנהריה. בשבוע שעבר יפרח סיים את תפקידו על המסך לאחר סצינה דרמטית בה נורתה הדמות. יפרח נפרד מהדמות שפתחה לו דלתות לעולם המשחק, ונראה שעדיין מתקשה להיפרד.
אמש נשאל בעמוד האינסטגרם שלו על ידי העוקבים, כיצד צולמה הסצינה בה אמור היה לגלם את הדמות רגע אחרי התנקשות ולמעשה כגופה. יפרח נשאל, "איך בסרט באמת חוטפים כדור בראש בכאילו וזה נראה אמיתי? איך משחקים את הקטע של הגופה עם איך נראים ירויים ועם דם בעיניים?"
בתגובה חשף השחקן את מאחורי הקלעים של שלבי יצירת הסדרה וכתב, "את הדם, האדום בעיניים מוסיפים בעריכה. הבמאי שלנו האגדי דן, במאי פוסט בין הטובים אולי הכי טוב בארץ, המון המון דברים בסדרה נוספו בפוסט (עריכה) ולא צולמו בכלל".

עוד הודה יפרח בהמשך כי אותה סצינה היתה זו שהכי חשש ממנה והסביר, "הסצנה עם צחי. כל כך פחדתי ממנה. זאת הסצנה הראשונה שצילמנו במחצבה. שש בבוקר בקור אימים, הייתי צריך לתת פייט לצחי במצלמה ובואו, זה חא קל, הוא חיית מצלמה. בסצנה הזאת מאור לא צריך ליפול לשנייה מאלון ולקחת את כל הקור, העייפות וחוסר הניסיון מול צחי היה מאוד מפחיד... אבל צחי כמו צחי היה מאוד חמוד ושאל אותי אם הכל בסדר ואם אני רוצה שהוא ישנה משהו בשביל שיהיה לי יותר קל... 'אנשים טובים באמצע הדרך'".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה