טלוויזיה

ליהיא גרינר לא מוותרת: "זה חלום ציוני שגדלתי עליו"

בתחילת השבוע יצאה גרינר בהתבטאויות קשות נגד קהילת הטרנסית, כשהתייחסה לכך שלא הופיעה על שער לאשה מעולם. הבוקר היא הגיעה לאולפן ברשת 13, וכך תירצה את דבריה
שירה יום טוב | 
ליהיא גרינר (צילום פייסבוק/ ליהיא גרינר)
המעושרת הגיעה הבוקר (חמישי) לאולפן העולם הבוקר בהגשת גאולה אבן סער ברשת 13. בתוכנית נאלצה גרינר לעמוד מול השאלות הנוקבות שהתעוררו בעקבות הדברים החריפים והשנויים במחלוקת שאמרה השבוע בפרץ של כעס כלפי מגזין לאשה שטרם העניק לה שער, אך לטראנסיות כן.
אבן סער שאלה את גרינר נשאלה למה הדחיפות להופיע על שער המגזין. גרינר ענתה, "זה מגיל קטן כשגרתי בלוס אנג'לס המגזין היחידי שבאמת קנינו במכולת הכשרה היה לאשה. אז אני גדלתי על זה. יש אנשים שהחלום שלהם זה להיות בווג. אני - זה 'לאשה'". אבן סער לא ריחמה על גרינר והקשתה סביב ההתנסחויות שהופנו ספציפית לקהילת הטראנסיות.
גרינר מצידה המשיכה להסביר את עמדתה והוסיפה, "כל הזמן הזה בתעשיה שהייתי בכל מיני סדרות ופרסומות ועסקים, ודברים טובים, נישואים, ילדים. כל הזמן ניסו לקדם לי שער ולאשה וכל הזמן קיבלתי לא. אמרו לי תני לנו איזה סיפור, משהו עצוב. אבא שלי מת, אח שלי יש לי מלא דברים עצובים אבל אני לא מעוניינת לדבר על העצב".
בסופו של דבר התייחסה לשאלת המנחה וניסתה להדוף את הרושם הרע שיצא מדבריה, אך ללא הצלחה, חס וחלילה אני לא מזלזלת בקהילה שאני הכי בעדה ומקדמת אני פשוט אמרתי אפילו גם כלמיני גברים וילדות בנות 12 אבל איפה אני?"
 
נזכיר כי השבוע גרינר חשפה בראיון למערכת גיא פינס שהחלום הכי גדול שלה הוא להופיע על השער של מגזין 'לאשה', כאשר על הדרך, הצליחה לעלוב בציבור שלם ולעורר סערה: "כל החלום שלי היה מאז שאני בכל התעשייה הזאת, שזה כמעט 13 שנה, שער של 'לאשה'. לא יפנו אליי, לא יפנו אליי, לא פנו ולא יפנו, עברתי הפלה - לא עניין אותם, עוד הריון - לא עניין אותם, אח שלי מת - לא עניין אותם".
עוד אמרה גרינר, והפעם במתקפה על מי שכן זכו לכבוד, כאשר אמרה: "כאילו, אפילו טרנסיות מקבלות שער ב'לאשה', אפילו אישה עם 'בלושה' הייתה בשעה ב'לאשה' אוקיי? אפילו גברים הכי בוגדניים והכי מטורללים היו בשעה ב'לאשה'. אני אישה, אני אישה אמיתית, כשבאה אישה פאקינג אמיתית - היא לא נמצאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה