טלוויזיה

כאן 11 בבשורה ענקית: "בואו לאכול איתי" חוזרת לעונה חדשה

כאן 11 בבשורה ענקית לצופים: "בואו לאכול איתי" חוזרת לעונה חדשה ותתחיל ב-30.7. כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת העונה הקרובה
מערכת ice | 
בואו לאכול איתי (צילום כאן 11)
כאן 11 פותחים את שידורי הקיץ והוציאו היום (רביעי) בשורה אדירה לצופים, לפיה "בואו לאכול איתי", אחת הסדרות האהובות בתולדות הערוץ, חוזרת בעונה חדשה ותתחיל ב-30.7.
הסדרה מצולמת במשך חמישה שבועות בחמישה אזורים שונים ברחבי הארץ (שרון, מרכז, ירושלים, צפון, תל אביב) עם 25 משתתפים, 25 פרקים יומיים ושי אביבי אחד ויחיד שמקריין בתוכנית. השידורים כאמור יחלו ב-30.7, ימים ראשון עד חמישי, ב- כאן 11, כאן BOX ובדיגיטל של כאן.
התוכנית, שזכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה, מלווה בקריינות של השחקן והקומיקאי שי אביבי, שמוסיפה לא מעט הומור למפגשים המשעשעים. בתוכנית מתחרים חובבי בישול מי מביניהם הוא הבשלן האולטימטיבי, תוך כדי נוצרים מפגשים חברתיים בלתי שגרתיים היוצרים מצבים קומיים. כל מתמודד מארח את המתמודדים האחרים בביתו הפרטי לארוחה הכוללת שלוש מנות: ראשונה, עיקרית וקינוח.
מלבד האוכל, על המתמודד להשקיע בבידור ובחוויית האירוח, כדי לרצות את המתמודדים המתארחים אצלם. בסיום הארוחה מעניקים המתמודדים המתארחים למארח ציון מ-1 עד 10. בתום סבב האירוח נפתחות המעטפות וחושפים מי מבין הבשלנים השיג את הציון הגבוה ביותר. המנצח זוכה בנסיעה קולינרית לאיטליה.

כזכור, לא מעט מפורסמים פרצו בתוכנית. בין האנשים שפרצו לתודעה נמצא גם חבר הכנסת לשעבר, אורן חזן, שהשתתף בתוכנית, כשבהמשך אף השתתפו בסדרה המצליחה הוריו של חזן - חבר הכנסת לשעבר יחיאל חזן ואשתו אביבה. גם שרין אברהם, שכיכבה בעונה האחרונה של האח הגדול, השתתפה בעונה הקודמת של הסדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה