טלוויזיה

ינון מגל בצעד מפתיע: המחווה המרגשת שלו לאביב גפן

על רקע ההתעלמות של ערוץ 14 מהאירוע, מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל הגיע היום לביקור אבלים אצל אביב גפן, שאמור לקום היום מהשבעה. מגל אגב מגיע אחרי שחגג באולפן 103FM את יום הולדתו
מערכת ice | 
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
אחרי שערוץ 14 בחר שלא מכבד את יהונתן גפן. באופן חריג למדי, בשונה משאר הערוצים כשכלל לא דיווח על מותו בשבוע שעבר, וכלל לא סיקר ביום שישי את הלוויה של המשורר וענק התרבות שהלך לעולמו בגיל 76 ונטמן בבית העלמין בנהלל, באה ההפתעה הגדולה מצד אחד המגישים האהובים בערוץ.
על רקע ההתעלמות של ערוץ 14 מהאירוע, מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל הגיע היום לביקור אבלים אצל אביב גפן, שאמור לקום היום מהשבעה. מגל אגב מגיע אחרי שחגג באולפן 103FM את יום הולדתו.
 
כאן 11, קשת 12 ורשת 13 כן מעבירים בשידור ישיר את הלוויתו של יהונתן גפן ז״ל, בערוץ 14 משדרים את ״עכשיו נדל״ן״. אגב, רשת 13 יש להזכיר לא שידרו את הלוויתו של הסופר מאיר שלו ז״ל בשידור ישיר באופן מלא.

רק ביום רביעי האחרון במהדורת החדשות בערוץ 14 ביום רביעי התעלמה ממותו של יהונתן גפן, כאשר מגי טביבי ושרון גל לא העלו את הנושא במשך כל המהדורה שעסקה ברובה בנושאים פוליטיים. אגב, יש לציין כי בתוכנית ששודרה אחריה, ״הפטריוטים״ עם ינון מגל, דווקא כן קיימו דיון בנושא. 
בגיל 76 בלבד, המשורר, המחזאי, הסופר, העיתונאי, הסאטיריקן, הפובליציסט, העורך, התסריטאי, הפזמונאי, המתרגם, הקומיקאי והמנחה ישראלי יהונתן גפן, אביו של הזמר אביב גפן, הלך לעולמו. היום (רביעי) נמסר על ידי המשפחה כי הלווייתו תערך בבית העלמין בנהלל ביום שישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה