בארץ

יהונתן גפן מובא למנוחות: מי הגיעו להיפרד ממנו בנהלל?

בשעה זו ממש מתקיימת הלווייתו של יהונתן גפן במושב הולדתו, נהלל. על פי הערכות נמצאים כרגע מאות בבית העלמין כדי ללוות את גפן בדרכו האחרונה, בהם משפחתו הרחבה והענפה וגם מיטב האומנים והאישים המוכרים בארץ
מערכת ice |  2
יהונתן גפן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בשעה זו ממש מתקיימת הלווייתו של יהונתן גפן במושב הולדתו, נהלל. על פי הערכות נמצאים כרגע מאות בבית העלמין כדי ללוות את גפן בדרכו האחרונה, בהם משפחתו הרחבה והענפה וגם מיטב האומנים והאישים המוכרים בארץ.
הטקס החל בקריאת קדיש, אותה הקריא בנו אביב גפן והמשיך להספד של אחותו של המנוח שאמרה: "היינו ארבעה, נותרנו שתיים". אחותו הנוספת השנייה, ענת, הוסיפה בהספד משלה: "היית לי אח יחיד ומיוחד". בעת זו נוכחים בהלוויה ריקי גל, קובי מידן, דניאל סולומון, יאיר וליהיא לפיד, אפרת רייטן, פיטר רוט, ששי גז, חתנו אתגר קרת ונוספים. 
אחייניתו של גפן, נועם בצר, המשיכה לאחר האחיות ועלתה לספוד לדודה האהוב ואמרה "אני רוצה להגיד לך תודה על הכול, יהונתן הגעת הביתה". לאחר מכן עלתה לספוד לו חברת כיתתו של גפן שדיברה על שירותו הצבאי. בהתאם לבקשתו של גפן, עלה דייוויד ברוזה לשיר את השיר "אם יבוא המוות" בליווי גיטרה אקוסטית.
לאחר מכן עלה יאיר לפיד לספוד לחברו: "הוא הכי אהב מילים והאמין שהן צריכות להיות חופשיות... הוא אהב אותי גם כשהאמין שאני טועה".
אביב גפן עלה לספוד לאביו לאחר ההספד של בת דודתו ואחיותיו. בהספד הקצר אמר שאביו היה הגיבור שלו ו"אהבה הכי עצומה שלי", ולאחר מכן עלה לשיר לצד אחיותיו שני שירים, בהם הוקרא "הכבש השישה עשר" בקולו של המנוח ולאחר מכן האחים שרו את "לילה טוב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אורחי הכבוד היו עודה וכסיף
    טלי 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שכך אבל זה אומר הרבה...
    סגור
  • 1.
    הלכה ללא חזרה
    יהודית 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התולעים באו להיפרד, הם יהיו מסוממים אחרי שיאכלו לו את הכבד והעינים ועוד חלקים, שהחיינו שפטרנו ממנו
    סגור