טלוויזיה

חדשות 13 מתנצלת אחרי הביזיון: "לא נאפשר כאן שיח כזה"

אחרי שניצב משנה בדימוס, אבי דוידוביץ' כיכב במופע אימים נגד גואל ועקנין שהתארח עימו בפאנל, המגיש אורי קואל ביקש סליחה מהצופים: "מעודדים עיתונות חופשית ושיח חופשי, על כל המורכבות שלו בימים אלה - אבל באופן הוגן ומכבד. מכבד את הצדדים השונים, ובעיקר מכבד אתכם הצופים. נאחל מכאן לכולנו ימים טובים ושקטים יותר"

מערכת ice |  1
שטייניץ עוזב את האולפן (צילום צילום מסך מתוך חדשות 13)
אחרי הבושה הגדולה, גם הגיעה ההתנצלות. ביום רביעי האחרון נרשם רגע ביזיוני ונמוך במיוחד בחדשות 13 כאשר דיון על המחאה נגד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט הובילה לאלימות מילולית קשה נגד אחד המרואיינים, חובש כיפה, שכונה בשורה של מילים קשות וגידופים נמוכים למדי.
אחרי הרגעים המבזים, בחדשות 13 התנצלו בסוף השידור על העימות ומסרו בתגובה את דבריו של המגיש אורי קואל בסוף המשדר: "רגע לפני סיום, אני רוצה להתייחס לתקרית שהייתה כאן באולפן בשעה הקודמת. אלה ימים קשים, כואבים ומלאי מתח. הלהט הזה מתבטא גם כאן, בשידורים שלנו, ואינו מנותק מהמתרחש בשטח והעם שנקרע בתוכו".
עוד הוא הוסיף: "ועדיין, אנו לא נאפשר כאן שיח מהסוג שראיתם ואנחנו רוצים להתנצל על כך. אנחנו מעודדים עיתונות חופשית ושיח חופשי, על כל המורכבות שלו בימים אלה - אבל באופן הוגן ומכבד. מכבד את הצדדים השונים, ובעיקר מכבד אתכם הצופים. נאחל מכאן לכולנו ימים טובים ושקטים יותר".
מי שאחראי לרגע המכוער הוא אבי דוידוביץ', ניצב משנה בדימוס, שלא אהב שגואל ועקנין שהתארח עימו בפאנל לצד אבישי בן חיים, טען כי הוא משקר בדבריו ומיד פנה אליו במילים מחרידות: "מי זה הפרחח הזה שכאן יושב לידי ואומר לי שאני משקר? מי זה הדבר הזה? מאיפה בא הדבר הזה? הפח זבל הזה? מה הוא אומר לי שקרן? מי הוא בכלל? חתיכת דרעק מטומטם? מאיפה באת? אומר לי שקרן, לך קיבינימט, תוציא אותו מכאן לפני שאני אוציא אותו".
 
וקנין ניסה להגיב: "אתה פרחח, ברגע שאתה קורא לי פח, אתה פרחח פח זבל תקרא לבן שלך, מה תעשה לי?". דוידוביץ' השיב: "מה אני אעשה? חרא בן חרא. מה הבאת אותו לכאן? זרוק אותו לפח הזבל, זרוק אותו לכל הרוחות, מי הוא בכלל? יגיד לי שקרן, הוא מכיר אותי בכלל? מי הדבר הזה? עוד חובש כיפה, לך קיבינימט עם הכיפה שלך, חתיכת דרעק, צבוע, את מי אתה מרצה? לך קיבינימט". 

דוידוביץ' לא עצר: "מאיפה בא הזבל הזה, תרחיק אותו ממני שלא אדבק בזוהמה הזו. אתה לא מגיע לקרסוליים שלי, לך קיבינימט, אומר לי שקרן, זה חרא, נבלה, איך הוא לא מתבייש. זה בן תורה זה? הופך אותה לדרעק, לא...שיתנצל, שיתנצל שאמר לי שקרן, זה צולם. חתיכת חרא שקרן, שיתנצל. חתיכת דרעק? את מי הוא מייצג? הוא יודע מי אני בכלל?"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה השמאלנים. תתי אדם. (ל"ת)
    ניר 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור