טלוויזיה

רשת BBC מתכחשת לישראל: הסתירה את מוצאו של מנור סולומון

אחרי עוד הופעה אדירה של מנור סולומון במדי פולהאם, ברשת BBC החליטו להתעלם מהעובדה שהוא ישראלי וציינו כי "הפורטוגלים הביאו לניצחון של פולהאם", שכן הישראלי מחזיק גם באזרחות פורטוגלית
מערכת ice |  1
מנור סולומון (צילום האתר הרשמי של שחטאר דונייצק)
מנור סולומון, כוכב הכדורגל הישראלי, נמצא בתקופה פשוט חלומית אחרי שכבש ארבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו האנגלית פולהאם, כשאת האחרון כבש בניצחון 0:2 היקר של קבוצתו על לידס יונייטד, ששלח אותה לרבע גמר הגביע האנגלי.
בשבועות האחרונים, סולומון גורף מחמאות מקצה לקצה על היכולות המדהימה שלו, אך מסתבר שבגלל היותו ישראלי, כמובן, חלק מערוצי התקשורת הגדולים בעולם מתכחשים לעובדה שהוא ישראלי.
יש כאלה שקצת קשה להם לקבל את ההצלחה של סולומון. ערוץ BBC, שידוע בדעות האנטי ישראליות שלו, החליט להשתמש בעובדה כי לסולומון יש גם דרכון פורטוגלי וקבע כי: "הפורטוגלים העניקו ניצחון חשוב לפולהאם", כשהם מציינים את מבקיע השער הראשון פלהיניה, המאמן מרקו סילבה ומבקיע השער השני מנור סולומון, שאמנם מחזיק באזרחות פורטוגלית, אך הוא ישראלי לכל דבר ועניין כפי שכולנו יודעים. אגב, גם ברשתות העבריות הגדולות, מסתירים לגמרי את הזהות של סולומון ולא מציינים בשום מקום שהוא ישראלי, כשהם נמנעים לחלוטין מלהגיד את שמו.
גולשים הגיבו ל-BBC וכתבו: "מנור הוא ישראלי גאה, בקרוב כולם יידעו את העובדה הזאת!". אחרים השוו את סולומון לאדן הזארד, כוכב נבחרת בלגיה ואחד השחקנים המלהיבים בכדורגל העולמי בעשור האחרון, וגולש אחד כתב: "הוא יהיה אפילו גדול ממנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנטישמים
    בור 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הביביסי חיים מכסף ערבי ומתמיכת הבידיאס
    סגור